وداع مظلومانه با «مدافع حرم» در بهشت زهرا +عکس

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظهر امروز، ۲۸ بهمن ماه، پیکر مطهر مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) در بهشت زهرای تهران، تشییع و تدفین شد. شهید “نقیب الله هزاره” از رزمندگان “تیپ فاطمیون” پند روز قبل در جریان نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه، شربت شهادت نوشید. پیکر پاک او، […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ظهر امروز، ۲۸ بهمن ماه، پیکر مطهر مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) در بهشت زهرای تهران، تشییع و تدفین شد.

شهید “نقیب الله هزاره” از رزمندگان “تیپ فاطمیون” پند روز قبل در جریان نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه، شربت شهادت نوشید. پیکر پاک او، با حضور جمعی از بستگان، آشنایان و همرزمانش، در قطعه ۵۰ از گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

“تیپ فاطمیون” یگانی است که مجاهدانِ افغان تبار، برای دفاع از حرم زینبی، به عضویت آن درمی آیند. این تیپ از فعالترین یگانهای شرکت کننده در جنگ علیه تروریست های تکفیری است. متاسفانه شهدای “تیپ فاطمیون” در تهران، بسیار مظلومانه و در سکوت رسانه ای تشییع و تدفین می شوند. در مراسم تشییع شهید هزاره نیز تنها تعداد محدودی از بستگان و آشنایان وی حضور داشتند.

Share