فکر می کنم جنابعالی آشنایی کامل به قوانین تقسیمات کشوری ندارید:

واکنش نماینده مردم لنگرود به اظهارات نماینده رودسر و املش در شبکه باران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی در پاسخ به اظهارات رهبری املشی در خصوص تقسیمات کشوری عنوان کرد: بنده ارادت خاصی به ایشان دارم اما به جهت اینکه ایشان چند بار این موضوع را مطرح نمودند مجبور شدم به جهت تنویر افکار عمومی در مقام پاسخ برآیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات رهبری املشی در خصوص تقسیمات کشوری عنوان کرد: بنده ارادت خاصی به ایشان دارم اما به جهت اینکه ایشان چند بار این موضوع را مطرح نمودند مجبور شدم به جهت تنویر افکار عمومی در مقام پاسخ برآیم.

img_54c23bf29ab7eبه نقل از پایگاه خبری لاهوتی ,نماینده مردم لنگرود در ادامه اظهار داشته:مسئله خطوط مرزی در قانون تقسیمات کشوری در همه شهرستان ها وجود دارد. به طور مثال در شهرستان املش ، اهالی روستاهای سورکوه ، خلیفه محله ، چماقستان و … تمایل به اتصال به شهرستان لنگرود دارند ، بنابراین طبق فرموده شما بنده نیز باید اظهاراتی شبیه فرمایشات جنابعالی مطرح می نمودم اما این کار را برازنده شخصیت حقوقی خود نمی دانم که با استفاده از جایگاه خود با افکار عمومی بی جهت بازی نمایم.

بنده فکر می کنم جنابعالی آشنایی کامل به قوانین تقسیمات کشوری ندارید و در این خصوص اعلام آمادگی می کنم تا به اتفاق همدیگر قانون مربوطه را مرور کنیم تا ببینیم کجای فرمایش شما مطابق قانون است.

لاهوتی در ادامه اظهار کرد:در ضمن همکار محترم ؛ در حوزه انتخاباتی رودسر و املش ، با وجود کارهای متعدد نیمه تمام و عقب افتاده قاعدتاً شما نباید فرصتی برای رسیدگی به این امور غیر قانونی داشته باشید و تمام وقتتان باید صرف انجام آن امور گردد.در صورتیکه از آن مطلع نیستید بنده به عنوان یک دوست آمادگی دارم تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهم.

گفتنی است محمد مهدی رهبری املشی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۰ شبکه باران در روز پنج شنبه ۲ بهمن ماه حاضر شد تا پاسخگوی سوالات مجری برنامه در خصوص مسایل و مشکلات حوزه انتخابی خود باشد.
نکته جالب این برنامه اظهارات نماینده رودسر و املش در خصوص الحاق دهستان لات لیل به شهرستان املش بود که ایشان معتقد بود به دلیل اینکه این دهستان چسبیده به شهر املش بوده و اهالی آن اکثر امورات خود را در این شهر انجام می دهند باید به شهر املش متصل گردد.
دلیل دیگر اصرار ایشان برای تحقق این موضوع این بوده که در گذشته این مناطق در حوزه استحفاضی شهرستان املش بوده و اکنون نیز پس از نارضایتی مردم باید مجدداً به روال گذشته باشد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share