امید هرندی در کنفرانس خبری پس از بازی داماش و شهرداری تبریز

هواداران منصفانه قضاوت کنند/تیم داماش حتی توان جذب یک بازیکن را هم ندارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم داماش گیلان در واکنش به اعتراض هوادران در ارتباط به عدم نتیجه گیری تیم داماش گیلان گفت :من همیشه در مقابل این اعتراض ها صبور هستم و حق را هم به تماشگران می دهم اما شما نمی توانید بر مبنای سابقه یک تیم بر روی آن تیم قضاوت کنید .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم داماش گیلان در واکنش به اعتراض هواداران در ارتباط به عدم نتیجه گیری تیم داماش گیلان گفت :من همیشه در مقابل این اعتراض ها صبور هستم و حق را هم به تماشگران می دهم اما شما نمی توانید بر مبنای سابقه یک تیم بر روی آن تیم قضاوت کنید .

omid harandi (3)به گزارش خبرنگار دیارمیرزا امید هرندی در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و شهردار ی تبریز در جمع خبرنگاران  در ارتباط با عملکرد تیم داماش گیلان و بازی برگزار شده گفت :۲ گل زده شده توسط تیم داماش براساس دو کار تیمی بسیار خوب بوده است اما متاسفانه ۲ گلی را که از تیم شهرداری تبریز دریافت کردیم براساس اشتباه و اتفاق رخ داده است که متاسفانه منجر به این شد که نتوانستیم بازی را ببریم و ۲ امتیاز را به راحتی از دست دادیم.

سرمربی تیم داماش گیلان در واکنش به اعتراض هوادران در ارتباط به عدم نتیجه گیری تیم داماش گیلان  در جمع خبر نگاران گفت :من همیشه در مقابل این اعتراض ها صبور هستم و حق را هم به تماشگران می دهم اما شما نمی توانید بر مبنای سابقه یک تیم بر روی آن تیم قضاوت کنید .مردم امروز فکرمی کنند که داماش همان تیم سابق است در صورتی که همین تیم شهرداری تبریز در تعطیلات نیم فصل به اردوی تدارکی کیش رفت و با تیم های پرسپولیس تهران و پیکان تهران دیدار دوستانه برگزار کرد اما تیم داماش گیلان کجا بود و چه کار کرد ؟به کدام اردو رفت ؟ و کدام مسابقه تدارکاتی را انجام داده است .

امید هرندی از هواداران درخواست کرد منصفانه قضاوت کنند و در یک کفه ترازو تیم داماش گیلان را بگذارند و در کفه دیگر تیمی مثل شهرداری تبریز واین دو تیم را با هم از لحاظ امکانات و بازیکن مقایسه نمایند و آن گاه ببینند داماشی  که در نیم فصل قادر به برگزاری  حتی یک دیدار تدارکاتی نبوده است چگونه بیاید و این تیم را با این همه تداراکات و امکانات شکست دهد .

وی تساوی به دست آمده در بازی مقابل شهرداری تبریز را با توجه به  تداراکات انجام شده در نیم فصل بسیار عالی دانست و افزود :باید انصاف داشته باشیم، در تمام ۹۰ دقیقه مسابقه تیم داماش گیلان فوتبال خوبی را اجرا کرد و گل های خورده شده هم بر اساس اشتباهات بچه گانه صورت گرفته است.

 هرندی با اشاره به وجود ۵ بازیکن مصدوم داماش گیلان در بازی امروز گفت :مگر بنده چند بازیکن دارم تا بتوانم با تیم داماش گیلان در مقابل تیم های تا دندان مسلحه مقابله کنم .

وی در ادامه کنفرانس خبری در خصوص بازیکن های جدید اضافه شده به تیم داماش گیلان گفت :اصلا خریدی انجام نشده است ما خواستار جذب دو فوراورد بودیم اما متاسفانه تیم حتی توان جذب یک بازیکن هم نداشت و آقای دغاغله هم با اظهار رضایت خودشان به تیم ما پیوستند.

سرمربی تیم داماش درباره وضیعت این تیم گفت :متاسفانه مشکلات مالی تیم داماش گیلان همچنان ادامه دارد و ما نیز منتظر این هستیم تا مسئولان استان مشکلات این تیم را برطرف کنند.

وی با بیان این که بسیار امید داشتیم که این مشکلات در نیم فصل به پایان برسد تا بتوانیم بازیکنی جذب کنیم افزود : دروازبان تیم داماش گیلان مصدوم شده است و تا پیان فصل قادر به انجام بازی نمی باشد و به اجبار باید از لیست خارج نماییم و بازیکن دیگری را جایگزین او نماییم ولی به دلیل مشکلات مالی قادر به این کار نیستم .

امید هرندی با بیان این که به راحتی میتوانم بیایم و خداحافظی کنم و  داماش را ترک نماییم بدون آن که از شان و شخصیتم کاسته شود گفت :من با دست خالی شروع به کار کرده ام و داماش گیلان را ترک نمی کنم زیرا به این مردم مدیون هستم و مردم هم به حق دوست دارند تا تیم داماش گیلان نتیجه بگیرد ولی مشکلات داماش را هم لمس نمایند و بدانند که با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم.

Share