بازیکن سابق داماش و این روزهای ملوان:

هواداران ملوان بیشتر از رشت برایم مایه گذاشتند و این هواداران واقعا بهترینند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،آبشک تصریح کرد: واقعا انتظار چنین برخورد خوبی را از آنها نداشتم و انگار نه انگار که بنده سابقه ای در تیم رقیب داشتم. این هواداران واقعا بهترینند و این برخورد محبت آمیز آنان واقعا انگیزه ام را دوچندان کرده و انشاءالله با بازیهای خوب بتوانم جواب محبتهای آنها را بدهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد آبشک که در نیم فصل به تیم ملوان اضافه شد، یکی از خوبهای ملوان در بازی با پرسپولیس بود. بیش از بازی خوب او، تعصبش در زمین و کنار زمین پس از تعویض بسیار به چشم می آمد که موجب شد هواداران ملوان او را در استادیوم آزادی تشویق کنند.

abshakمحمد آبشک اظهار کرد: من هم به همه هواداران متعصب ملوان تبریک می گویم. واقعا بازی بسیار حساس و حیاتی برای ما بود چون اگر شکست می خوردیم اختلافمون خیلی زیاد می شد و با بچه ها هم قسم و همدل شده بودیم که از این بازی امتیاز بگیریم و خداوند را شکر که با شاهکار مازیار توانستیم ۳ امتیاز شیرین از این بازی بگیریم و برای ادامه لیگ امیدوارتر از قبل شدیم.

وی افزود: می دانستم که یکسری حساسیت ها وجود دارد و من هم چند سال در رشت بازی کرده بودم و آنجا هم یک محبوبیتی داشتم. همه شرایط را در نظر گرفتم و به ملوان آمدم تا به تیم استانم کمک کنم و خداروشکر واقعا هواداران ملوان حتی بیشتر از رشت برایم مایه گذاشتند و پذیرایی خیلی خوبی از بنده کردند.

آبشک تصریح کرد: واقعا انتظار چنین برخورد خوبی را از آنها نداشتم و انگار نه انگار که بنده سابقه ای در تیم رقیب داشتم. این هواداران واقعا بهترینند و این برخورد محبت آمیز آنان واقعا انگیزه ام را دوچندان کرده و انشاءالله با بازیهای خوب بتوانم جواب محبتهای آنها را بدهم و به کمک بزرگترهای تیم و دیگر بازیکنان و هواداران، ملوان را در لیگ برتر حفظ کنیم و به فکر بستن تیم خوب و نتایج عالی برای سال آینده باشیم.

وی ادامه داد: ما واقعا به این ۳ امتیاز احتیاج داشتیم. شب قبل از بازی با سعید یوسف زاده و عزیز هم اتاق بودم و بهشان گفتم که ما یک بر صفر بازی را می بریم و خدا کمک کرد که این اتفاق افتاد. واقعا مازیار در آن صحنه شاهکار کرد و ملوان را به لیگ برگرداند. من قبل از پنالتی هم به دکتر صیاد گفته بودم که پنالتی رو می گیره و همین اتفاق هم افتاد.

آبشک اضافه کرد: این بازی با همه اتفاقات شیرینش تمام شد و باید به فینال بعدی فکر کنیم. اگر فکر کنیم که به راحتی ۳ امتیاز بازی با راه آهن رو می گیریم کاملا در اشتباهیم چون آنها هم دو بازی قبلی شان را باخته اند و برای جبران امتیازات از دست رفته می آیند و باید بیشتر از قبل تلاش و همت کنیم چون بازی به بازی شرایط سخت تر می شود و باید همین یکدلی و یکرنگی را ادامه بدهیم و با تمام وجود بجنگیم تا امتیازات کامل را از این بازی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی کردم این همه هوادار برای حمایت به تهران بیایند و از دیدنشان واقعا به وجد آمده بودم. انشاء الله بتوانیم دست به دست هم محکم و استوار به راهمان ادامه دهیم و تنها سهمیه شمال کشور را حفظ کنیم. ملوان واقعا در تمام استان گیلان طرفدار دارد و امیدواریم که همچنان بتوانیم آنها را خوشحال کنیم و جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهیم به فکر سال آینده باشیم./ایسنا

Share