سام سکوتی

همه آن ۹۴ نفر

همه آن ۹۴ نفر نامه آقای محمدرضا رحیمی خطاب به محمود احمدی نژاد و مردم حاوی نکات ارزشمندی بود که بعضا به آنها در مطالب و یادداشت های همکاران رسانه‌ای اشاره شده است و مفصل به آن پرداخته شده است. موضوع این سطور افرادی هستند که می‌توانند در مظان اتهام باشند و زمان و فرصت […]

همه آن ۹۴ نفر
sokotiنامه آقای محمدرضا رحیمی خطاب به محمود احمدی نژاد و مردم حاوی نکات ارزشمندی بود که بعضا به آنها در مطالب و یادداشت های همکاران رسانه‌ای اشاره شده است و مفصل به آن پرداخته شده است. موضوع این سطور افرادی هستند که می‌توانند در مظان اتهام باشند و زمان و فرصت است تا از این اتهام تبری جویند.
بنابر آماری که در دست داشتم از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس هشتم تنها ۹۴ نفر موفق به حضور در مجلس نهم شدند و از این میان عده ای هم سعی داشتند تا مجلس اسامی نمایندگان مورد اشاره در نامه آقای رحیمی را منتشر کنند که با مخالفت هیئت رئیسه این فرآیند متوقف شد!
مردم به شما وکالت داده‌اند تا آنها را نمایندگی کنید و بعید می‌دانم در چنین مواردی که شائبه فساد وجود دارد حق اینکه چیزی را از موکلین خود پنهان کنید را به شما داده باشند و مجلس در صورت در اختیار داشتن اسامی، بهتر است آنها را منتشر کند تا اولا “سیه روی شود هر که در او غش باشد” و دوما موکلین شما حق دارند بدانند چه کسانی با پول‌های دیگران بهارستانی شده‌اند تا در صورت تشخیص به غلط بودن آن کار برای دوره‌های بعد تصمیم دیگری بگیرند. به نظر نگارنده ۹۴ نماینده حاضر در مجلس نهم که در مجلس هشتم هم حضور دارند باید بیشترین تلاش را برای انتشار آن لیست به خرج دهند تا این ابر سیاه، بی‌اعتمادی را از سر خود دور کنند زیرا تا آن اسامی منتشر نشود مردم سخت می‌توانند به شما اعتماد کنند و دلیلی ندارد در آتشی که هیزمی برای افروختن آن جمع نکرده اید بسوزید.
پیشنهاد می‌کنم نمایندگان تمام تلاش خود را برای قانع کردن مجلس به انتشار آن اسامی انجام دهند و در صورت عدم انتشار، راه‌های دیگری برای تبری از این اتهام وجود دارد و آن امضای نامه درخواست انتشار از رئیس مجلس و دیگری اینکه دست به شفاف سازی در حوزه‌های انتخابیه خود است تا آنان که فقط از راه‌های ثواب دست به کسب رأی اعتماد از مردم زده‌اند از دیگرانی که با پول‌های بدلی بهارستانی شده‌اند، بازشناسی شوند و البته مردم خوشبین هستند که مجلس و قوه قضاییه در مقابل درخواست شما نمایندگان مردم و افکار عمومی، تصمیم به انتشار لیست نمایندگان مدیون آقای رحیمی و ابدالی بگیرد.
ان شا الله

سام سکوتی بداغ
پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share