همایش شاعران برای پاسداشت شعر گیلکی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر برگزاری شب شعر هفته فرهنگ و هنر رشت از برگزاری شب شعر گیلکی در روز شنبه ۴ بهمن ساعت ۳۰/۱۶ عصر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت خبر داد. محمد فارسی ، ضمن اعلام این خبر گفت : این شب شعر با محوریت شهر رشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر برگزاری شب شعر هفته فرهنگ و هنر رشت از برگزاری شب شعر گیلکی در روز شنبه ۴ بهمن ساعت ۳۰/۱۶ عصر در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت خبر داد.
gilaki 1محمد فارسی ، ضمن اعلام این خبر گفت : این شب شعر با محوریت شهر رشت و اشعار گیلکی برگزار می شود، لذا شاعران شرکت کننده به قرائت اشعار خود پیرامون این مهم می پردازند.
وی افزود : با برگزاری شب شعر گیلکی با موضوعیت شهر رشت تلاش می شود که نوعی نشاط و شادابی در سرایش اشعار در بین اصحاب شعر و ادبیات ترویج شود تا از این رهگذر شاهد افزایش سرایش اشعار با این موضوع در بین شاعران باشیم.
دبیر برگزاری شب شعر هفته فرهنگ و هنر رشت در پایان اسامی شاعران شرکت کننده در این مراسم را این چنین عنوان کرد : آقایان محمد بشری ، علی اکبر مرادیان ، محسن آریاپاد ، علیرضا صدیق ، پیمان نوری ، مهرداد پیله ور ، فرخ آلیانی ، محمد علی اخوات ، هوشنگ عباسی ، خیر خواه ، بهرام علیزاده ، غلامحسن عظیمی ، امین برزگر و خانمها زهرا پورکار ، علیزاده و ماهرخ حسنی .
هفته فرهنگ و هنر رشت از ۱ الی ۷ بهمن ۹۳ با اجرای برنامه های مختلف در شهر رشت برگزار می شود.

Share