هشدار هواشناسی: گیلان از فردا بارانی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان ، سامانه بارشی بتدریج از فردا (جمعه) در این استان مستقر می شود.   این اداره کل روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس آخرین نقشه ها، بتدریج از روز جمعه سامانه بارشی وارد استان شده و تا عصر […]

اداره کل هواشناسی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان ، سامانه بارشی بتدریج از فردا (جمعه) در این استان مستقر می شود.

اداره کل هواشناسی گیلان  این اداره کل روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس آخرین نقشه ها، بتدریج از روز جمعه سامانه بارشی وارد استان شده و تا عصر شنبه هفته پیش رو به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

 برای ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان در این مدت بارش برف و برای جلگه باران، کاهش نسبی دما و وزش باد پیش بینی شده است.

طبق این اطلاعیه در این مدت دریا در سواحل گیلان مواج بوده و برای فعالیت های مرتبط نامناسب خواهد بود.

در گزارش هواشناسی از رانندگان وسایل نقلیه خواسته شده است با توجه به پیش بینی بارش برف در مسیرهای کوهستانی و جاده های منتهی به رشته کوه البرز به همراه داشتن تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ الزامی است.

 هوای صبح روز جمعه تا ظهر در گیلان ابری و مه آلود، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما بعد از ظهر تا شب: ابری و بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف و صبح تا ظهر روز شنبه هفته پیش رو نیز ابری و مه آلود، بارش باران و کاهش نسبی دما و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بارش برف و بعد از ظهر تا شب شنبه نیز نیمه ابری تا ابری گاهی کاهش ابر پیش بینی کرده است .

بیشینه دما در ۲۴ساعت گذشته استان نیز با ۱۴درجه مربوط به کیاشهر و کمینه دما نیز با دو درجه مربوط به ماسوله ثبت شده است.

Share