روزهای خوب موسیقی گیلان:

نوای دلنشین موسیقی فولکلور گیلانی در قلب روسیه و ارمنستان طنین انداز می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نوای دلنشین موسیقی فولکلور گیلانی با هنرمندی اهالی موسیقی گیلان در قلب روسیه و ارمنستان طنین انداز می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نوای دلنشین موسیقی فولکلور گیلانی با هنرمندی اهالی موسیقی گیلان در قلب روسیه و ارمنستان طنین انداز می شود.

fazeli-G_1106فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار داشت:تصمیم گیری شده گروه های هنری و موسیقی در هفته های فرهنگی ایران در خارج از کشور حضور داشته باشند .
وی با بیان اینکه گروه های موسیقی و هنری گیلان از پیشروترین گروه ها در سطح کشور محسوب می شوند اظهار کرد:با پیگیری های بعمل آمده و جلساتی که در تهران برگزار شد, یکی از گروه های موسیقی گیلان به خوانندگی استاد ناصر وحدتی و سرپرستی آقای ایمان طلب در هفته فرهنگی ایران در مسکو به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
فاضلی با بیان اینکه هسته ی مرکزی این گروه در گیلان تشکیل شده است و اعضای آن از نخبگان موسیقی فولکلور گیلان می باشند اظهار کرد:این گروه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به روسیه اعزام شده و هفته آینده در مسکو به اجرا خواهند پرداخت .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه ی گفتگوی خود با خبرنگار دیارمیرزا از اعزام یک گروه موسیقی دیگر در ایام عید نوروز به ارمنستان خبر داد و افزود:گروهی دیگر از هنرمندان گیلانی که تمام تمرینات و تولید آثار انها در استان بوده است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و اداره کل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارمنستان اعزام می شوند و ایرانیان مقیم ارمنستان را میهمان نوای دلنشین خود می کنند.

Share