با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

نماینده سابق انزلی به عنوان معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی انتخاب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی حق شناس نماینده سابق مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با حکم سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان معاون دریایی ای ن سازمان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی معاونان جدید بندری ، دریایی ، توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین معاون توسعه و تجهیز بنادر منصوب شدند.
haghshenas902_origسعیدنژاد در این احکام ، تغییر و تحولات صورت گرفته را « به استناد ماده نهم آیین نامه قانونی سازمان بنادر و مصوبه شورای عالی این سازمان»عنوان کرد و بر این اساس جهاندیده را برای مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ، هادی حق شناس را به سمت معاونت دریایی ، دکتر خانزادی را به عنوان معاونت توسعه و تجهیز بنادر و مهندس اسلامی را به سمت معاونت امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی منصوب کرد.
گفتنی است هادی حق شناس نماینده سابق مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی پیشتر در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی مشغول به فعالیت بود.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،
۴۰۸۹۸_orig

Share