در راستای احترام به مخاطبان و دسترسی آسانتر به اخبار:

نسخه موبایل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راه اندازی شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای احترام به مخاطبان فرهیخته ,نسخه موبایل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جهت دسترسی آسانتر کاربران از طریق گوشی های موبایل راه اندازی شد.

 

نسخه موبایل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جهت دسترسی آسانتر کاربران از طریق گوشی های موبایل راه اندازی شد.
در موبایل و تبلت علاوه بر کوچک بودن اندازه‌ی صفحه نمایش نسبت به کامپیوتر یا لپ‌تاپ با مشکل سرعت پایین اینترنت نیز رو به رو هستیم بر همین اساس خبرگزاری ها و پایگاه های خبری پر مخاطب قالبی مخصوص موبایل طراحی می‌کنند تا کاربران دسترسی آسانتر و راحتری به اخبار و مطالب داشته باشند.
حدود دو ماه پیش در راستای احترام به مخاطبان فرهیخته قالب جدید پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا توسط تیم فنی طراحی شد.حال نسخه موبایل دیارمیرزا در محیطی زیبا و مناسب جهت دسترسی آسانتر به بخش های مختلف وبسایت از طریق گوشی طراحی شده است.

هم اکنون تب نسخه موبایل در سمت چپ سایت قرار گرفته و مخاطبان همیشگی دیارمیرزا می توانند از طریق آدرس https://diyarmirza.ir/?vver=mobile مستقیما وارد نسخه موبایل شوند.
as
همچنین هنگام بازدید پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از طریق گوشی واژه «نسخه موبایل»در بالای صفحه مشاهده می شود که با کلیک بر روی آن مستقیما وارد نسخه موبایل سایت می شوید.
Screenshot_۲۰۱۵-۰۲-۱۴-۰۹-۳۷-۵۷

در نسخه موبایل دیارمیرزا اخبار به چهار بخش مختلف تقسیم بندی شده اند.ویژه ها,آخرین اخبار ,پربازدیدترین ها و عکس. با کلیک بر روی هر دسته می توانید به تمام مطالب آن دسته دسترسی داشته باشید.

photo_2015-02-17_00-08-34

Share