رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت خبر داد:

نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» از ۲۷ بهمن الی یکم اسفند ۹۳ در رشت برگزار می شود.

نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» از ۲۷ بهمن الی یکم اسفند ۹۳ در رشت برگزار می شود.

نخستین جشنواره «سیمای ازدواج» در رشت برگزار می شودرضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت :این حرکت فرهنگی خود آغازگر راهی است که سازمانها و نهادهای دولتی با همراهی موسسات و نهادهای مردمی بستر و زمینه را برای زدودن فرهنگ و باور های ناصحیح و غلطی که در جامعه پیرامون مسئله ازدواج ایجاد شده و آن را به امری سخت و هزینه زا تبدیل کرده ،ایجاد نمایند.

وی افزود :در این جشنواره برنامه های مختلفی با این هدف برنامه ریزی شده است که از جمله می توان به برگزاری کارگاه های آموزش سبک زندگی ، جلسات مشاوره زوجهای جوان ، جلسات سخنرانی و پرس و پاسخ ، ایجاد غرفه های عرضه جهیزیه با تخفیف ویژه نمایشگاهی ، حضور بانک قرض الحسنه برای پذیرش و ثبت نام تسهیلات بانکی در نمایشگاه ، ایجاد غرفه های کانونهای ازدواج آسان ، اجرای ازدواج های دانشجویی در طول نمایشگاه ، حضور جناب حجت الاسلام والمسلمین دهنوی برای همایش زوج های جوان و خانواده ها و … اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان از همکاری سازمانها و نهادهای همکاری کننده از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ،سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان ،شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گیلان ،نیروی انتظامی شهرستان رشت ،فرمانداری شهرستان رشت ،شرکت مخابرات استان گیلان ،اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان ،شهرداری رشت ،موسسه فرهنگی هنری صبح قلم گیل و شرکت سیما کارت برای برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

اولین جشنواره نمایشگاهی سیمای ازدواج با حضور اصناف فعال حول محور ازدواج از ۲۷ بهمن لغایت یکم اسفند در محل نمایشگاه های بین المللی استان گیلان برگزار می گردد و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۵ عصر الی ۲۱ شب به کیلومتر ۴ جاده تهران محل نمایشگاه های بین المللی استان گیلان مراجعه نمایند.

Share