نماینده مردم رشت در افتتاح پروژه های مخابراتی گیلان بیان کرد:

نجفی خود را وقف گیلان کرده/قدردانی از خضردوست بابت افتتاح پروژه های مخابراتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بودجه سال ۹۴ با تدبیر اعضای کمیسیون تلفیق مجلس بدون وابستگی به نفت نوشته می‌شود.غلامعلی جعفرزاده عصر امروز در مراسم افتتاح ۱۲۳ پروژه مخابراتی گیلان با قدردانی از تلاش محمدعلی نجفی استاندار اظهار کرد: نجفی خود را وقف گیلان کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس گفت: بودجه سال ۹۴ با تدبیر اعضای کمیسیون تلفیق مجلس بدون وابستگی به نفت نوشته می‌شود.بودجه سال 94 با تدبیر اعضای کمیسیون تلفیق مجلس بدون وابستگی به نفت نوشته می‌شود

غلامعلی جعفرزاده عصر امروز در مراسم افتتاح ۱۲۳ پروژه مخابراتی گیلان با قدردانی از تلاش محمدعلی نجفی استاندار اظهار کرد: نجفی خود را وقف گیلان کرده است.

وی از تلاش رضا خضردوست مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان در اجرای پروژه‌های مخابراتی در استان قدردانی کرد و افزود: سال ۹۳ از طرف مقام معظم رهبری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است و تلاش‌ها باید در این راستا باشد.

جعفرزاده با بیان اینکه زمانی روزانه شش میلیون بشکه نفت در کشور تولید می‌شد، خاطرنشان کرد: تولید نفت به روزانه ۴.۵ بشکه نفت کاهش پیدا کرد و دشمنان تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند تا سقف تولید نفت ایران را کاهش دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس به کاهش تولید نفت به روزانه یک میلیون بشکه نفت در کشور اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند قدرت ایران به‌قدری افزایش پیدا کرده که می‌تواند تحریم‌ها را دور بزند و دشمنان تدبیر کاهش قیمت نفت را اجرایی کردند.

وی تقاضای جهانی نفت را روزانه ۹۰/۱۹ میلیون بشکه در سال ۲۰۱۴ خواند و بیان کرد: یک سوم از نیاز مذکور توسط کشورهای عضو اوپک تامین می‌شود.

جعفرزاده با اشاره به ورود شرکت نفت شل آمریکا مبنی بر کاهش قیمت نفت در جهان، تصریح کرد: از ماه آوریل تا سپتامبر شرکت نفت شل سقف تولید خود را به روزانه ۸۸ میلیون بشکه افزایش داد و ۱۳ درصد رشد تولید داشته است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس به تولید روزانه ۱۰.۶ میلیون بشکه نفت توسط روسیه اشاره کرد و یادآور شد: افزایش تولید سبب کاهش قیمت نفت در جهان شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با تقدیم ۲۳۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز و مجروح در مدت ۳۶ سال گذشته به سادگی تسلیم دشمن نمی‌شود، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس و کمیسیون تلفیق تدبیری انجام دادند و به لطف خدا نفت از پاشنه آشیل آسیب‌پذیری ایران خارج می‌شود.

جعفرزاده به آرزوی امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد بدون نفت اشاره کرد و افزود: بودجه سال ۹۴ کشور بدون وابستگی به نفت نوشته می‌شود و این امر به برکت خون شهدا تحقق پیدا می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه ایران با خروج از اقتصاد نفتی روزبه‌روز رشد بیشتری پیدا می‌کند، بیان کرد: روزهایی درآمد بسیار از فروش نفت داشتیم اما تدبیر و برنامه وجود نداشت و اکنون کشور را باید به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی در ادامه به وجود انسان‌های شریف و متعهد در استان اشاره کرد و گفت: اعتقاد داریم نمونه نجفی استاندار گیلان در کشور وجود ندارد.

جعفرزاده گیلان را نیازمند توجه ویژه خواند و تصریح کرد: سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به استان پر برکت بود اما عقب‌ماندگی گیلان از سال‌های گذشته بسیار است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اقدام رضا خضردوست مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان در افتتاح پروژه‌های مخابراتی را با دست خالی دانست و اظهار کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبارات وعده داده شده از طرف مرکز به استان باید تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه احساس می‌کنم سرباز مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستم، خاطرنشان کرد: فعالیت در راستای عزم ملی و مدیریت جهادی افتخار است./فارس

 

Share