با حضور معاون حوزه هنری کشور

نتایج جشنواره «شعر شیدایی» در رشت اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جشنواره شعر شیدایی در راستای برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان دیروز، ۲۷بهمن با حضور سعید بیابانکی، معاون حوزه هنری کشور و معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جشنواره شعر شیدایی در راستای برگزاری اولین کنگره شهدای دانشجوی استان گیلان دیروز، ۲۷بهمن با حضور سعید بیابانکی، معاون حوزه هنری کشور و معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

۳۹۵۳۳در این جشنواره که در دو بخش ویژه(دفاع مقدس) و آزاد در تمامی قالب‌های شعری، برگزار شد، ۲۵۴ اثر به دبیرخانه ارسال شد و ۱۰۱ اثر در بخش دفاع مقدس و ۱۵۳ اثر نیز در بخش آزاد ارایه شده بود.

در بخش دفاع مقدس به ترتیب فرحناز حمزه، رضا نیکوکار، مسعود داهی، بهروز ایرانی و مرضیه فرمانی برگزیده شدند و رضا مهدی  زاده، محمد میرزازاده و سعیده کاتبی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش آزاد نیز به ترتیب آرش پورعلیزاده، سجاد حقیقت شناس، مجتبی حاذق نیکرو، زهرا حسینی و محدثه میراسماعیلی برگزیده شدند و حدیثه حسن زاده، محمد فرخ طلب، جواد پیشنماز و سعید لطفی شایسته تقدیر شناخته شدند.

سعید بیابانکی، شاعر نام  آشنای کشور نیز در این جشنواره مورد تقدیر و احترام قرار گرفت، آقایان روح الله ملک زاده، حمید نظری و سینا جهانی که داوری این جشنواره را برعهده داشتند، نیز تقدیر شدند.

Share