در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس

ملوان فردا با ۴ غایب در مقابل پرسپولیس قرار می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مهمان پرسپولیس تهران است.این دیدار در آخرین روز رقابت های این هفته، جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۳ ساعت ۱۷:۰۵ در استادیوم آزادی تهران در حالی برگزار می‌شود که ملوانی‌ها به کسب امتیاز در این دیدار مهم نیاز مبرم دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مهمان پرسپولیس تهران است.این دیدار در آخرین روز رقابت های این هفته، جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۳ ساعت ۱۷:۰۵ در استادیوم آزادی تهران در حالی برگزار می‌شود که ملوانی‌ها به کسب امتیاز در این دیدار مهم نیاز مبرم دارند.۱۳۹۲۰۲۰۹۲۰۲۲۰۳۱۸۰۴۵۰۹۶۳

آخرین تمرین تیم ملوان دیروز  قبل از رویارویی با پرسپولیس در زمین چمن ورزشگاه تختی برگزار شد و  ملوانان دقایقی پیش عازم کرج شدند.

عزت‌اله پورقاز از ملوان انزلی و محمد نوری و مهدی طارمی از پرسپولیس محروم‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران هستند و سید جلال رافخایی، روح الله عرب و محمد رضی پور مصدومان ملوان هستند که این بازی را از دست داده اند.

پیام صادقیان نیز سرشناس ترین غایب سرخپوشان در این دیدار هستند.

دو تیم فوتبال ملوان انزلی و پرسپولیس تهران در مجموع ۲۵ بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر بازی کرده‌اند که نتیجه آن ۹ تساوی، ۹ پیروزی برای پرسپولیس تهران و هفت برد برای ملوان انزلی است.

ملوانان در حالی انزلی را به قصد دیدار با پرسپولیس ترک کردند که امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران اسامی ۲۸ بازیکن را برای شرکت در دور جدید تمرینات تیم ملی اعلام کرد که در این بین نام ۲ بازیکن جوانان ملوان از تیم جوانان ملوان به چشم می‌خورد.

نیما میرزازاد دروازه بان و امیرمحمد جعفری هافبک تیم جوانان ملوان، بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند./تسنیم

Share