حجت الاسلام روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری

معتقدم احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسینیان گفت:معتقدم که احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود و هیچ غرض واقعی وجود نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از آناج، روح ا.. حسینیان، نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای جبهه پایداری با ذکر خاطره ای از شهید مطهری درباره چگونگی موفقیت حضرت امام(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی به خبرنگار آناج گفت: شهید مطهری یکبار از حضرت امام(ره) اجازه جهاد گرفته بود که با مخالفت امام مواجه شد. وی خطاب به امام عرض می کند که تحلیل طبیعی بر اینست که امکان سقوط رژیمی که از امکانات و دستگاه اطلاعاتی منسجمی برخوردار است وجود ندارد. حضرت امام خطاب به شهید مطهری فرمودند که چند روز دیگر انقلاب پیروز خواهد شد. شهید مطهری از حضرت امام می پرسد که شما از علم غیب می گویید یا تحلیل طبیعی؟ امام دوباره می فرماید که به خواست خدا انقلاب پیروز خواهد شد.

anaj1423725899KZLGyx.jpg.pagespeed.ce.Xv0PgluRIpامام خمینی(ره)، مهندسی عالم را کشف کرده بود

وی در ادامه افزود: تحلیل بنده اینست که حضرت امام(ره) از علم غیب برخوردار نبود ایشان مهندسی عالم را کشف کرده بود. حتی اختلافات فکری ما با دیگران هم بر جهان بینی است که امام این بینش را داشتند. خلاصه ی جهان بینی امام(ره)، اینست که پیروزی با حق است و ما پیروز خواهیم شده و خداوند وعده داده که پیروزی از آن حق است و جهان بر مدار حق آفریده شده است. زمانی که خداوند اراده کند کل امکانات اهل کافر در مقابل امکانات ناچیز اهل حق، ناکارآمد خواهد شد. امام این جهان بینی را درک کرد.

دولت های مختلف قبل از شاه هم برای آرام کردن مردم موثر نبود

رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی اظهار داشت: شاه قبل از انقلاب برای آرام کردن مردم، تمامی مدل های حکومتی را امتحان کرد ولی موثر نبود. او در زمان های مختلف دولت های مختلفی همچون دولت اقتصادی، دولت آشتی ملی،حکومت نظامی، دولت ملی گرا را روی کار آورد اما، ملت ایران با هدایت الهی حضرت امام(ره) به یک نتیجه ی جدیدی دست یافته بود و راه مبارزه را انتخاب کرده بود.

رئیس جمهور آمریکا مستقیما قتل عام میدان ژاله را حمایت کرد

وی تصریح کرد: روسای جمهور ۴ قدرت دنیا به این نتیجه رسیده بودند که گرچه رژیم شاه ساقط شدنی است اما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا ((امام)) خمینی به پیروزی نرسد. طوری که رئیس جمهور آمریکا مستقیما عملیات قتل عام میدان ژاله ۱۷ شهریور را مورد حمایت و ترغیب قرار داد. با این اتفاق قولی که بین قدرت های غرب و شرق دنیا بوجود آمده بود، باز هم انقلاب پیروز شد.

نتیجه مذاکرات بر مبنای جهان بینی مادی، تسلیم شدن است

عضو جبهه پایداری با درارتباط بودن جهان بینی الهی در مذاکرات هسته ای اظهار داشت: در مذاکرات هسته ای هم اگر همه چیز را بر مبنای تحلیل های طبیعی و مادیات تصور کنیم باید دستانمان را برای تسلیم بالا ببریم. در مذاکرات دولت جمهوری اسلامی با نرمش های فراوان حجت را برای طرف مقابل تمام کرد. اما طرف مقابل در نشست های مختلف، مثل گذشته به نتایج وحشتناکی رسید که حتی تعجب جناب ظریف را هم برانگیخت. اخیرا هم با یک حیله ای درصدد دو مرحله ای کردن توافق داشتند که با هوشمندی رهبر معظم انقلاب این دام هم برچیده شد.

رئیس جمهور بولیوی به علت پیروزی در انتخابات بولیوی، از آقای احمدی نژاد تقاضای دیدار کرد

حسینیان در خصوص علت رفتارهای تند برخی از اصولگرایان و دولت احمدی نژاد اظهار داشت: احمدی نژاد رئیس جمهوری بود که خدمات بسیار فراوانی در دولت وی انجام شد. عزت ملی جمهوری اسلامی در دوران وی به صورت چشمگیری در میان ملت ها و حتی دولت های مختلف بالا رفت. طوری که رئیس جمهور بولیوی در ایام انتخابات ریاست جمهوریش از آقای احمدی نژاد به این علت که دیدار با وی در رای آوریش موثر است، دعوت می کرد.

رفتار سختگیرانه نسبت به احمدی نژاد، نتایج بدی را بدنبال داشت

وی اظهار داشت: انتقاد رفتار سختگیرانه با آقای احمدی نژاد را قبول دارم و معتقدم که این رفتار نتایج بدی را در پی داشت که شاهد بودیم. اما بعضا تصمیمات بد و لجاجت وی باعث شد که این رویکرد از برخی اصولگرایان شعله ور شود. بنده در دوران خانه نشینی احمدی نژاد ساعت ها با وی صحبت کردم و در به ایشان می گفتم که رفتار شما در بیرون تلقی ایستادن در مقابل رهبری را نمود می دهد و بهتر است به این روال پایان دهید. اما وی تاکید داشت که من به ولایت نزدیک تر هستم و حضرت آقا را بیشتر از شما دوست دارم.

احمدی نژاد یک بچه تخس بود/اشتباهات احمدی نژاد منجر نمی شود که او را ضد ولایت خطاب کنیم

حسینیان گفت: البته این اعتقاد بنده است که رابطه احمدی نژاد با رهبری به قول خودش رابطه پدر و پسری است. و اشتباهات وی منجر نمی شود که او را ضد ولایت بنامیم. او حقیقتا مرید حضرت آقا و ولایت است. در طول تاریخ هم مصادیقی وجود دارد که برخی از یاران حضرت امیر(ع) در مقابل ایشان بدخلقی می کردند اما هیچگاه از راه ولایت خارج نشدند. معتقدم که احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود و هیچ غرض واقعی وجود نداشت.

حکمی که درخور شان مهدی هاشمی باشد،صادر نخواهد شد

نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص پرونده قضایی مهدی هاشمی اظهار داشت: بنده معتقدم که مهدی هاشمی تبرئه نخواهد شد اما حکمی که درخور شان مهدی هاشمی صادر شود هم امکان ندارد. زیرا که نام آقای هاشمی رفسنجانی کافی است که ملاحظات مختلف رعایت شود.

جلسه بزرگان اصولگرا با هدایت غلط فکری یکی از افراد موثر و مسئول لغو شد

وی درخصوص ترکیب آینده مجلس گفت: عوامل مختلفی بر ترکیب آینده مجلس موثر است. نتیجه مذاکرات، نحوه رویارویی آقای روحانی با منتقدان با هدف درگیری و دوقطبی کردن جامعه و به صحنه آوردن قشر خاکستری، اختلاف یا عدم اختلاف در گروههای مختلف اصولگرایی مواردی است که در ترکیب آینده مجلس موثر می باشند. اختلاف در مجموعه اصولگرایی طوری است که جلسه مربوط به آیت الله یزدی،آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مصباح یزدی، با هدایت غلط فکری یکی از افراد موثر و مسئول لغو شد.

قشر حزب اللهی باید افراد مسئول را به سمت آرمان ها سوق دهد

حسینیان باذکر خاطره ای از حضرت امام درخصوص ایده آل های جامعه تصریح کرد: حضرت امام(ره) در جواب انتقاد یکی از انقلابیون درخصوص عملکرد قطب زاده فرمودند: اگر بنا بر بکارگیری افراد اصلح باشد باید همه ی شما ها برکنار شوید. در جامعه افراد مختلف با رویکردهای متفاوتی وجود دارند. قبل از انقلاب علمایی وجود داشتند که به خاطر تثبیت زندگانیشان، از انقلاب کردن برحذر بودند. لذا باید آرمان ها و واقعیت ها را در کنار یکدیگر ملاحظه کرد. امروز وظیفه اصلی قشر مومن و حزب اللهی اینست که باید درگیرودار مسائل حساس قرار گرفته و افراد مسئول و دارای نفوذ کلام را به سمت آرمان ها سوق دهند.

Share