آگشته: شهر لاهيجان بايد به يك كارگاه عمراني تبديل شود

معاون فرهنگی,اجتماعی و ورزشی و معاون اجرایی شهرداری لاهیجان معارفه شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،آگشته افزود: ما مکلف هستیم که با عشق و نه اجبار برای جلب رضایت مردم کار کنیم و همه سعی خود را برای توسعه و پیشرفت انجام خواهیم داد و با عشق و علاقه و اقتدار به کار خواهیم پرداخت.

agashte_0672به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید آگشته در جلسه معارفه معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی و معاون اجرایی شهرداری لاهیجان افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود که باعث تغییرات بزرگ و مثبتی در کشور شد و بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه مسئولان باید برای صدور انقلاب اسلامی اهتمام کنند و برای نیل به این موضوع می بایست توسعه و پیشرفت را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی اضافه کرد: صدور انقلاب با توسعه عملی می شود و با توسعه می توانیم فرهنگ ناب اصیل اسلامی و ایرانی خود را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران نیز می بایست توسعه پیدا کنیم افزود: بر طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، نظافت شهر از اولین وظایف شهرداری ها می باشد که ما باید در این زمینه نهایت سعی خود را انجام دهیم و برای شتاب بخشیدن خدمات رسانی به مردم اصلاح را از خود آغاز کنیم تا بتوانیم جامعه را اصلاح کنیم.

وی اضافه کرد: ما باید ضمن کمک به پیمانکاران از حقوق مردم دفاع کنیم و حرکت بر مبنا و چارچوب قانون وظیفه ما است و در این صورت دیگر کسی جرات قانون شکنی نخواهد داشت و ما باید در اجرای پروژه ها در تمام مراحل از ابتدا تا انتها نظارت دقیق داشته باشیم.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه جهت گیری ما باید به سمت پروژه های کلان باشد گفت: نگهداری شهر از وظایف ذاتی شهرداری است و ما نباید برای انجام این وظایف مراسم افتتتاح برگزار کنیم وباید تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه های بزرگ عمرانی متمرکز نماییم.

آگشته افزود: تا قبل از عید نوروز یک انقلاب کاری با آسفالت و رنگ آمیزی و زیباسازی در سطح شهر لاهیجان با رعایت ضوابط و مقررات انجام خواهد شد تا امسال با شهری آبادتر و زیباتر به استقبال مسافران برویم.

وی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: نامگذاری امسال به نام فرهنگ تنها به سال جاری منتهی نمی شود و این موضوع سرآغازی برای توجه به مقوله فرهنگ در سال های آتی است و نگاه جامعه اسلامی ما نیز در این زمینه پرداخت کامل به فرهنگ در تمام ابعاد است و کم کردن فاصله بین شهرنشینی و شهروندی یکی از کارهای فرهنگی است که توسط معاونت فرهنگی شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار لاهیجان افزود: در حوزه فضاهای فرهنگی، ورزشی ارتباط با هیأت های مذهبی، تکایا، مساجد و حوزه های هنری و ارتباط با مردم باید مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به اینکه گردش مالی شهر تنها با کارهای شهرداری ارتباط نخواهد داشت گفت: برای افزایش درآمدهای شهرداری باید از پتانسیل های خدادادی این شهر و جذب سرمایه گذار استفاده کنیم و یقین دارم که با پتانسیل هایی که در شهر لاهیجان و مردم این شهر وجود دارد ما شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود.

آگشته افزود: ما مکلف هستیم که با عشق و نه اجبار برای جلب رضایت مردم کار کنیم و همه سعی خود را برای توسعه و پیشرفت انجام خواهیم داد و با عشق و علاقه و اقتدار به کار خواهیم پرداخت.

وی از زحمات گنجه خسروی قائم مقام شهرداری لاهیجان در زمان مسئولیت مدیریت اجرایی قدردانی کرد و حمید ملائی نژاد را به عنوان مدیر جدید اجرایی شهرداری معرفی نمود.

همچنین در این جلسه یوسف قیامتیون به عنوان معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری لاهیجان معرفی شد.
IMG_0662 IMG_0689

Share