طائب رئیس قرارگاه «عمار» :

مطهری را پزشک قانونی معاینه کند/تاریخ مصرف احمدی نژاد تمام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طائب گفت:نمی‌دانم آقای مطهری هدفش از‌این حرف‌ها چیست،‌ایشان را در‌این قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود‌ایشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم‌این است که پزشکی‌قانونی،‌ایشان را معاینه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسات پرسش و پاسخ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» که با حضور عموم مردم در حسینیه جواد الائمه برگزار می شد، دوباره از سر گرفته شد. طائب در این جلسه پاسخگوی پرسش های سیاسی، مذهبی و تاریخی حضار است. در این جلسه او از علی مطهری و احمدی نژاد و دولت گفته است.

به نقل از تابناک;گزیده‌ای از سخنان سخنان وی را می‌خوانید:

۴۶۴۳۶۲_۲۱۶مسعود رجوی در رفته است، مسعود رجوی‌های دیگر در نرفته‌اند. در‌ایران و غیر‌ایران که ملاک نیست. ملاک‌این است که دشمن در‌اینجا سرمایه‌گذاری کرده و دشمن از عقرب جهنم هم به ما نزدیک‌تر است. از عبیدا… بن عباس به امام حسن مجتبی (ع) نزدیک‌تر می‌خواهید؟ امام حسن (ع) را به معاویه فروخت. آقای علی مطهری پسر شهید است دیگر. می‌خواهی چه کارش کنی؟ پسر شهید مطهری را می‌توانید بگویید ما فاسدش کردیم؟

مطهری را پزشک قانونی معاینه کند

نمی‌دانم آقای مطهری هدفش از‌این حرف‌ها چیست،‌ایشان را در‌این قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود‌ایشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم‌این است که پزشکی‌قانونی،‌ایشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند.دیارمیرزا

رابطه روحانی و بنی صدر

در باب رفراندوم که‌ایشان دارد راه آقای بنی‌صدر را می‌رود، چون اولین کسی که رفراندوم را مطرح کرد آقای بنی‌صدر بود و‌ ایشان گفت‌ ایران به بن‌بست رسیده است و برای خروج از بن‌بست باید رفراندوم بدهیم. پیش‌بینی هم می‌شد آقای روحانی خیلی زود‌تر از چیزی که تصور می‌رود خسته شود. احساسم‌این است که‌ایشان خسته شده است.

هاشمی اگر قدرت داشت، رئیس می‌شد

مگر نمی‌گویید قدرت آقای‌هاشمی‌رفسنجانی با‌این دولت است؟‌این دولت اصلا قدرت دارد که قدرت آقای‌هاشمی‌بالا رفته باشد.‌این دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد. سراغ رفراندوم رفتن یعنی ناتوان بوده‌ای. در شکستن تحریم‌این راهی بود که همه می‌توانستند بروند. خب رفتید. چه به دست آوردید؟ قدرت آقای‌هاشمی‌زیاد شد؟ کجا زیاد شده است؟ آقای‌هاشمی‌بود و‌این نیرو‌ها را هم داشت. اعتقادم‌این است که در مجموع قضیه قدرت آقای‌هاشمی‌روز به روز کمتر می‌شود و هر چیزی که رو شود، بهتر حل می‌شود. آقای‌هاشمی‌اگر قدرت داشت، بعد از رفتن آقای مهدوی کنی در‌این مجلس خبرگان رئیس می‌شد. دولت که دست‌شان است، بنابراین باید در مجلس خبرگان موجود رئیس می‌شد.

بگو راه احمدی‌نژاد درست بود

در داستان قرض از صندوق توسعه اگر یادتان باشد خیلی به آقای احمدی‌نژاد هجوم بود. در زمان احمدی‌نژاد کمرش را شکستید از بس گفتید. حالا دارید درست مثل او کار می‌کنید. بیا بگو او راه را درست می‌رفت. بانک مرکزی! چه چیز را نسبت به آن موقع تغییر داده‌ای؟ بگو ما می‌خواستیم بیاییم و به قدرت برسیم و‌این حرف‌ها را زدیم.

تاریخ مصرف احمدی نژاد تمام شده است

موافق بازگشت‌ایشان نیستم. تاریخ مصرف‌ایشان تمام شده است، مدل کار هم دیگر به‌ایشان نمی‌خورد. باید به سراغ چهره‌های جدید بروید و ما آن‌قدر چهره جدید داریم که نیازی به امثال آقای احمدی‌نژاد نیست.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share