رهبری املشی در نطق میان‌ دستور:

مشخص شود چه کسانی از مفسدان کمک گرفته‌اند/فقر و بیماری از مردم زدوده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رودسر به ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه بعضی از افراد از مفسدان کمک گرفته‌اند، گفت: باید مشخص شود چه کسانی این کمک را دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رودسر به ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه بعضی از افراد از مفسدان کمک گرفته‌اند، گفت: باید مشخص شودRAHBARI چه کسانی این کمک را دریافت کرده‌اند.

محمد مهدی رهبری نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق میان‌ دستور خود در صحن علنی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: حاکمیت کردن هدف ما نبود، بلکه ما می‌خواستیم حاکمیت قرآن، ارزش‌های دینی و عزت مردم تحقق یابد.

وی با بیان اینکه ما در انقلاب امت واحده را می‌بینیم، افزود: ما حاکمیت صالحان را تقاضا داشته و داریم، انقلاب ما فراتر از مکان و زمان، ملت و مذهب خاصی بوده و هست و به همه کشورهای خداجو تعلق دارد.

نماینده رودسر با تأکید بر اینکه حاضر نیستیم به هر قیمتی حکومت کنیم، خاطرنشان کرد: فقر و بیماری باید از مردم زدوده شود، ما باید قدر این مردم را بدانیم و اگر روزی آنها اعتقاد داشته باشند که حاکمان ما از شعارهای اولیه انقلاب دور شده‌اند، اتفاقات ناگواری خواهد افتاد.

رهبری در ادامه اظهارات خود به مشکلات و معضلات بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: بخش کشاورزی که بیشترین اقتصاد مردم را به صورت غیرمستقیم و مستقیم تأمین می‌کند، امروز بیش از حد آسیب‌پذیر شده است.

وی واردات بی‌رویه را یکی از مشکلات اساسی امروز در حوزه کشاورزی عنوان و تصریح کرد: به عنوان مثال میزان واردات و قاچاق چای در کشور به گونه‌ای است که چای تولید داخل روی دست کشاورزان می‌ماند.

نماینده رودسر از دولت و مراجع تصمیم‌گیر خواست که به شهرهای شمالی کشور به دلیل حاصلخیزی و اشتغال مردم در حوزه کشاورزی مورد حمایت قرار گیرد، چراکه اگر این وضع فعلی ادامه پیدا کند، کشاورزی در کمربند شمالی کشور روز به روز بی‌رونق‌تر می‌شود.

رهبری همچنین در مورد فساد و مبارزه با این مقوله نیز گفت:‌ امید است که در رابطه با مبارزه با فساد با قاطعیت بیشتری برخورد شود، می‌گویند برخی از افراد از مفسدان کمک گرفته‌اند، بنابراین این کلی‌گویی است و کلیت را شامل می‌شود، پس بهتر است مشخص شود دقیقاً چه کسانی کمک گرفته‌اند./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share