شفقی در معارفه بخشدار جدید لوندویل

مسوولان برای انجام کارها و خدمت به مردم در مناطق روستایی مسابقه بگذارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: در راستای رفع مشکلات شهر لوندویل از هیچ کوششی دریغ نخوایم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: در راستای رفع مشکلات شهر لوندویل از هیچ کوششی دریغ نخوایم کرد.

 shafaghi«سیروس شفقی» در آیین معارفه بخشدار جدید بخش لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: روستای باش محله لوندویل با ۶۰۰ خانوار فاقد شبکه آبرسانی مورد نیاز است و این امر برای ما پذیرفته نیست که روستایی با این همه جمعیت، شبکه آب آشامیدنی نداشته باشد.

وی ادامه داد: آبرسانی به روستاهای بخش لوندویل در اولویت کاری قرار دارد و در جدول توزیع اعتبارات امسال و در برنامه سال آینده، اعتبارات مناسبی برای این امر پیش بینی شده است.

 شفقی با اشاره به اینکه آبرسانی به این روستا با هم افزایی و پیگیری مسوولان قابل اجراست ، بیان کرد: شایسته است مسوولان برای انجام کارها و خدمت به مردم به خصوص در مناطق روستایی مسابقه بگذارند.

وی با بیان این که از هیچ کوششی برای رفع مشکلات بخش لوندویل دریغ نخواهیم کرد ، اظهار کرد: به بخش لوندویل باید بیشتر توجه شود و کمبودهای عمرانی به خصوص در سطح روستاهای این بخش باید برطرف شود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از فعال شدن بخشداری لوندویل در عرصه عمرانی در دوره خدمت دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: خوشحالیم که امروز نشاط و شادابی در جوامع شهری و روستایی دیده می شود.

شفقی با تاکید بر این که نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهیم ، افزود: عقب ماندگی ها و کاستی های زیادی در جامعه وجود دارد و به همین علت هر چه قدر برای مردم کار شود، باز کم است.

فرماندار آستارا با اشاره به پیش بینی اعتبارات مناسب در قالب بودجه سال ۹۴ برای این شهرستان گفت: اقدامات عمرانی زیادی در آستارا آغاز شده و این شهرستان در سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می شود.

وی با اشاره به این که برای رفع مشکلات انباشته شده عزم جدی داریم، بیان کرد: ما در دوره خدمت دولت تدبیر و امید باید طرح هایی که دارای گره های اجرایی هستند، به صورت کارشناسی شناسایی و بررسی کرده و همه آنها را راه اندازی کنیم.

وی مسوولان را نمایندگان دولت برای خدمت به مردم دانست و گفت: انتظارات مردم از ما برای خدمت زیاد است و همه باید همت کنیم و خدمتگزار بودن دولت را در عمل نشان دهیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد اقدامات عمرانی خوبی توسط دهیاران در بخش لوندویل هستیم و دهیاران نیز روی حمایت ما حساب کنند و کارها را جدی بگیرند.

وی در پایان خطاب به بخشدار جدید لوندویل گفت: طرح های عمرانی را مطالعه شده اجرا و اولویت ها را مشخص کنید.

Share