نماینده مردم رشت

مسئولان رویه خود را در برابر منتقدان تغییر دهند;هدف منتقدان کمک به دولت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:‌انتقادات مطرح شده از سوی منتقدان عمدتا با هدف کمک به دولت است بنابراین این انتظار وجود دارد تا مسئولان رویه خود را در برابر منتقدان تغییر دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:‌انتقادات مطرح شده از سوی منتقدان عمدتا با هدف کمک به دولت است بنابراین این انتظار وجود دارد تا مسئولان رویه خود را در برابر منتقدان تغییر دهند.kochaki_4625 (1)

جبار کوچکی نژاد  با اشاره به توهین روزنامه شارلی ابدو به پیامبر اسلام اظهار داشت: انتظار افکار عمومی این است که دولت در رابطه با اقدام موهن این نشریه فرانسوی واکنش نشان داده و این رفتار را محکوم کند.

وی افزود: هم‌اکنون شاهد هستیم که مسئولان دولت به جای پاسخ منطقی به منتقدان، صحبت‌های آنان را بی ارزش می‌دانند در حالیکه رویه پیش گرفته شده در مقابل منتقدان صحیح نیست.

نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌صحبت‌هایی که از سوی منتقدان اعلام می‌شود با هدف کمک به دولت است و نقدهای آنها در جهت اصلاح امور است بنابراین ضروری است تا عکس العمل مسئولان دولتی در برابر منتقدان تغییر یابد.

کوچکی نژاد افزود:‌صحبت‌های مطرح شده درخصوص اینکه منتقدان در میان مردم جایی ندارند، صحیح نیست و این انتظار می‌رود تا رویه برخورد با منتقدان تغییر یابد./تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share