به مناسبت روز نیروی هوایی

مسئولان انزلی با خانواده شهدا و جانبازان نیروی هوایی دیدار کردند +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین بندرانزلی به مناسبت روز نیروی هوایی به دیدار خانواده شهدای نیروی هوایی شهرستان رفتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین بندرانزلی به مناسبت روز نیروی هوایی به دیدار خانواده شهدای نیروی هوایی شهرستان رفتند.
در این دیدار ها ، ابتدا همسر شهید جباری با تقدیر و تشکر ویژه از بنیاد شهید بندرانزلی از زحمات ۲۶ ساله ی رمضانعلی رشیدی کارشناس تعاون بنیاد صمیمانه تشکر کرد و اظهار داشت : با توجه به اینکه مدیران هیچگاه ثابت نیستند و خدمات آنها مقطعی است اما آقای رشیدی سال هاست که بی دریغ به خانواده شهدا علی الخصوص به این خانواده لطف زیادی داشته و دارند .
همسر شهید جباری ضمن انتقاد از مسئولین سابق بندرانزلی گفت : امیدوارم امام جمعه محترم و فرماندار که جدیدا در این شهرستان مسئولیت گرفته اند به فکر خانواده شهدا علی الخصوص فرزندان شهیدان که حق بزرگی بر گردن این نظام دارند باشند .
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی خاطر نشان کرد : مطمئنا هیچ مسئولی دوست ندارد خانواده شهدا را نادیده بگیرد یا خدای نکرده به آنها بی توجهی کند اما امروز به دلیل وجود مشکلات فراوان که در کشور داریم ممکن است گاهی خانواده ی شهدا فکر کنند که به آنها بی توجهی میشود .
فرماندار بندرانزلی نیز گفت : ما هرچه داریم از خون شهیدان و امام شهیدان است و همه ی تلاش خود را میکنیم تا بتوانیم به یادگاران شهیدان خدمت کنیم .
در ادامه مسئولین انزلی به دیدار خانواده شهید امیر سرتیپ خلبان اکبر صیاد بورانی ( خلبان f14 ) از همرزمان شهید صیاد شیرازی و شهید بابایی رفتند.
همسر شهید خلبان صیاد بورانی تنها یک تقاضا از مسئولان انزلی داشت و در این باره افزود : چندی پیش از سوی شورای شهر انزلی مصوب شد که بلوار ساحل قو به اطبا به نام این شهید نام گذاری شود اما بعد از گذشت چندین ماه هنوز این اتفاق نیفتاده است و شهید بورانی همچون زمان اسارتش بعد از شهادت نیز گمنام ماند .
امام جمعه انزلی در این دیدار خانواده ی شهدا را چون شهدا نور چشم مسئولان و مردم ایران دانست و تصریح کرد : آرزوی ماست که خدمت به خانواده شهدا نصیب ما گردد و خدمتگزار آنان باشیم.
شمس الدین همچنین به چاپ خاطرات شهید بورانی نیز اشاره نمود و افزود : بهتر است برگ برگ زندگی این افتخار گمنام نوشته و چاپ شود .
وی همچنین اذعان داشت : مردم انزلی و مردم گیلان افتخارات ، نخبگان و عالمان خود را نمی شناسند و شهید خلبان صیاد بورانی نیز مانند شهید نامجو ( اولین وزیر دفاع بعد از انقلاب ) هنوز در بین جوانان و مردم شهرستان گمنامند و وظیفه ما است که این موضوع را پیگیری کنیم .
در پایان نیز مسئولان انزلی به دیدار جانباز حمید نیک کار که در حوادث سال ۵۷ مجروح شده بودند رفتند و از او که هنوز بعد از سال ها با این درد دست به گریبان است عیادت کردند .

Share