با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری

مرکز رشد واحد های فناور گردشگری و صنایع وابسته به آن در تالش افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرکز رشد واحد های فناور گردشگری و صنایع وابسته به آن و هتل آپارتمان راستین و چند مجموعه خانه مسافر با حضور معاون گردشگری کشور در شهرستان تالش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرکز رشد واحد های فناور گردشگری و صنایع وابسته به آن و هتل آپارتمان راستین و چند مجموعه خانه مسافر با حضور معاون گردشگری کشور در شهرستان تالش افتتاح شد.
rn0ai1ia معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاح واحد فناور گردشگری در شهرستان تاش گفت: توسعه ی گردشگری در گرو استفاده از راهکارهای علمی و فناوری نوین است.
در این مراسم معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به وضعیت گردشگری گیلان به جایگاه این استان در جذب گردشگر اشاره کرد و گفت:گیلان با داشتن جذابیت ها و استعدادهای متعددی از جمله تاریخی، فرهنگی، مذهبی، گویش، پوشش و… مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است.
رحمانی موحد با بیان اینکه گردشگری صنعتی پویاست و راهکار مناسبی برای جذب درآمد است، گفت:باید با برنامه ریزی و تدوین راهکارهای موثر در جذب هر چه بیشتر گردشگران تلاش نماییم.
وی ، سومین سیاست سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور را استفاده از مباحث فناوری در صنعت گردشگری دانست و اظهار داشت:توسعه ی گردشگری در گرو استفاده از راهکارهای علمی و فناوری نوین است.
معاون گردشگری کشور افزود:تحقق گردشگری با رویکرد فناوری، در گرو تلاش بخش دولتی محقق نمی شود بلکه نیازمند همکاری و تعامل بخش خصوصی و سرمایه گذاران این عرصه می باشد.
رحمانی موحد اذعان داشت:سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور برای تحقق شعار دولت تدبیر و امید، نیازمند فراهم نمودن بسترهای لازم برای نشاط عمومی می باشد که این مسئله باید از طریق تولید راهکارهای فناوری فراهم گردد.
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان دراین مراسم با تایید اینکه گردشگری به عنوان صنعتی مدرن و پویاست برلزوم کیفی سازی خدمات به منظوررونق اقتصادی و ارزآوری کشور تاکید نمود.
وی تلفیق گردشگری و فناوری را راهکاری نوین برای بهبود روند خدمات رسانی در این صنعت عنوان کرد و گفت :واحدهای فناور گردشگری با بهره گیری از علم و دانش دستاوردی به نام گردشگری نوین را محقق می نماید.

Share