محکومیت توهین به پیامبر با تجمع در مسجد فاطمه الزهرا رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اجتماع اعتراض‌آمیز نسبت به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) با عنوان «کلنا فداک یا رسول الله» با حضور پرشور مردم در رشت برگزار شد. حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی، استاد حوزه و دانشگاه در تجمع بزرگ اعتراض‌آمیز نسبت به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) که در مسجد حضرت فاطمه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اجتماع اعتراض‌آمیز نسبت به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) با عنوان «کلنا فداک یا رسول الله» با حضور پرشور مردم در رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی، استاد حوزه و دانشگاه در تجمع بزرگ اعتراض‌آمیز نسبت به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) که در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) رشت برگزار شد، گفت: عربستان و آل سعود دشمن خدا و پیامبر اکرم(ص) هستند و قلب آنان مملو عشق به آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایش قرآن کریم، کسانی که به پیامبر(ص) جسارت می کنند، ایمان ندارند و به سوی کفر می‌روند، تصریح کرد: پیامبر خاتم، عصاره همه انبیای الهی است.

حجت الاسلام سمیعی، توهین به پیامبر اعظم(ص)را توهین به همه انبیای الهی دانست و گفت: فدائیان اسلام، تعالیم اسلام ناب را به همه دنیا معرفی می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: به برکت خون شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی، اسلام در خارج از مرزها به ویژه اروپا در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه ماجرای هفته نامه شارلی ابدو مانند یازده سپتامبر ساختگی بود، تاکید کرد: هدف از ایجاد این واقعه، ضربه به اسلام است.

حجت الاسلام سمیعی خاطرنشان کرد: حادثه ۱۱ سپتامبر موجب این شد تا مردم با مطالعه بیشتر اسلام، به آن گرایش بیشتر پیدا کنند.

گفتنی است، تجمع‌کنندگان با دادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به عاملان توهین به مقدسات اسلامی و به ویژه پیامبر اعظم(ص) اعلام کردند.

Share