سرمربی تیم داماش گیلان

ماندن داماش در لیگ دسته اول با وجود مشکلات متعدد یک هنر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امید هرندی گفت :مشکلات مالی کار را برای بازیکنان سخت کرده است و از طرفی به دلیل همین مشکلات نتوانستیم در نیم‌فصل اردویی برگزار کرده و یا بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امید هرندی درباره آخرین وضعیت باشگاه داماش گیلان در آستانه نخستین دیدارش در روز برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک در برابر شهرداری تبریز اظهار کرد: شرایط سختی را در داماش می‌گذرانیم اما با وجود این وضعیت در حال تمرین و آماده شدن برای رویارویی با شهرداری تبریز هستیم.

omid harandi (3)وی افزود: مشکلات مالی کار را برای بازیکنان سخت کرده است و از طرفی به دلیل همین مشکلات نتوانستیم در نیم‌فصل اردویی برگزار کرده و یا بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه با وجود چنین شرایطی ماندن داماش در لیگ دسته اول یک هنر است، تصریح کرد: در تعطیلات نیم‌فصل از اردوی تدارکاتی، بازی دوستانه و جذب بازیکن هیچ خبری نبود و نیاز به یک مهاجم نوک حمله داشتیم اما نتوانستیم آن را جذب کنیم و تنها توانستیم به جای او یک هافبک بگیریم و خلأ خود را به این ترتیب پر کنیم.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی هدف حفظ تیم داماش در لیگ دسته یک است، افزود: نمی‌توانیم انتظار زیادی از تیم داماش داشته باشیم.

هرندی درباره تعطیلی دو روزه تمرینات داماش و اینکه آیا اعتصابی در کار بوده یا خیر، گفت: هیچ اعتصابی نبوده است بلکه بازیکنان به دنبال مشخص شدن وضعیت مالی و پیگیر مطالبات خود بودند و به همین دلیل زمان تمرین خود را از دست دادیم و نتوانستیم به تمرین برسیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان داماش نگران وضعیت خود هستند و به آنها قول داده شده است تا هفته آینده حداقل هفت تا هشت درصد از مطالباتشان پرداخت شود.

سرمربی تیم داماش گیلان به وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش اشاره کرد و ادامه داد: چند نفر از بازیکنان ما مصدوم هستند و برای بازی در مقابل شهرداری تبریز سعید اسماعیل‌پور و حسن نجفی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز تیم خوبی بوده و از بازیکنان خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: آنها در نیم‌فصل اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه خوبی را انجام داده‌اند و حریف سرسختی محسوب می‌شوند.
/فارس

Share