ماجرای چای بردن امام خمینی(ره) برای محافظش در پشت‌بام+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدحسن جعفری یکی ازمحافظان حضرت امام خمینی(ره) برایمان نقل می‌کند: اولین دفعه‌ای که به‌عنوان محافظ خدمت حضرت امام خمینی رسیدم ، اولین پستی که داشتم در پشت‌بام منزل حضرت امام در قم بود از ساعت ۲۴الی ۲بامداد زمان پست من بود، زمستان سال ۵۸ برف زیادی باریده هوا بسیار سرد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماه بهمن که فرامی‌رسد یاد فتح و پیروزی‌ها زنده می‌شود عطر بوی گل سوسن و یاسمن، یاد دیوی که رفت و فرشته‌ای که آمد دوباره تداعی می‌شود، فرشته‌ای که هر چه از او بگوییم بازهم کم است ، بهمن‌ماه انقلاب است انقلابی که خون‌های زیادی برای به ثمر رسیدن آن ریخته شده بهمن شاید برای م_۱۷۰۷۴۵ا تنها ماه شادی و پیروزی است اما ماه بهمن سالگرد شهادت بسیاری از مبارزان راستین پیرو ولایت است که این شادی را به ما هدیه دادند.

این انقلاب، انقلاب مریدان پیرو امام خمینی(ره) بود و است  مردی که از جنس مردم بود و این را همه فهمیده بودند و هرسال که می‌گذرد گوشه‌هایی از حقیقت امام خمینی(ره) زنده می‌شود، گروهی که بیشترین نزدیکی را با امام داشتند و حالات ایشان را از نزدیک مشاهده کرده اند محافظان ایشان هستند که شاید کمتر سراغ انها رفته شده است.

محمدحسن جعفری یکی ازمحافظان حضرت امام خمینی(ره) برایمان نقل می‌کند: اولین دفعه‌ای که به‌عنوان محافظ خدمت حضرت امام خمینی رسیدم ، اولین پستی که داشتم در پشت‌بام منزل حضرت امام در قم بود از ساعت ۲۴الی ۲بامداد زمان پست من بود، زمستان سال ۵۸ برف زیادی باریده هوا بسیار سرد بود.

جعفری ادامه می‌دهد: از سرما چکمه‌هایم را به زمین می‌کوبیدم و قدم می‌زدم و مدام در حال راه رفتن و جنب‌وجوش بودم که سرما بر من مسلط نشود ناگهان درب پشت‌بام باز شد، تصور کردم پاس‌بخش و یا افسرنگهبان است، با تعجب دیدم حضرت امام خمینی پشت درب است و با یک سینی چای به پشت‌بام آمده است در کنار چای مقداری خرما هم برایم آورده بود، به من گفت خسته نباشی هوا سرد است نیازی نیست در پشت‌بام باشید بروید استراحت کنید، من در پاسخ گفتم نه پستم را در حفاظت از شما را زمانی ترک می‌کنم که فرمانده دستور بدهد ایشان هم تشکر کردند و رفتند.

این است که طعم شیرین ولایت این چنین بر زبان رزمندگان جاری و ساری است و جانشان را فدای آن می کند، و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند./ثامن

Share