قدردانی نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان از حماسه حضور مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان از  حماسه حضور مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن قدردانی کردند. متن این پیام به شرح ذیل است: راهپیمایی پرشور امروز مردم ولایتمدار گیلان همگام با ملت بزرگ ایران در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه دیگری از […]

قدرداني نماينده ولي فقيه در گيلان، استاندار و رئيس مجمع نمايندگان از حماسه حضور مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان از  حماسه حضور مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی بزرقدردانی نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان از حماسه حضور مردم گ ۲۲بهمن قدردانی کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

راهپیمایی پرشور امروز مردم ولایتمدار گیلان همگام با ملت بزرگ ایران در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حماسه دیگری از دلبستگی به ارزشهای والای این نظام مقدس و چهره ای برجسته، شکوفنده و زنده از انقلاب اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان آفرید و نشان داد، تمامی زنان و مردان، اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب  و دفاع از آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب ید واحده اند و ایمان اسلامى در اعماق دل مردم، از همه‏ى قشرها، نفوذ دارد.

 بی‌شک حضور آگاهانه مردم  در عرصه های  مختلف انقلاب اسلامی حافظ حقیقی دستاوردهایی است  که حاصل ایثار هزاران شهید و جانباز دلاور است.

 اینجانبان از مردم هوشیار گیلان که دراین حماسه حضور به خوبی سهیم بودند ، تشکر و قدردانی نموده و سعادت و سربلندی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماییم.

Share