فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

قاتل زن‌ و شوهر روستای لیالستان لاهیجان پس از ۴سال دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری قاتل یک زن‌ و شوهر روستای لیالستان این شهرستان خبر داد.

قاتل یک زن‌ و شوهر روستای لیالستان لاهیجان پس از 4سال دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری قاتل یک زن‌ و شقاتل یک زن‌ و شوهر روستای لیالستان لاهیجان پس از 4سال دستگیر شدوهر روستای لیالستان این شهرستان خبر داد.

محمد قاسمی با اعلام خبر دستگیری قاتل مذکور پس از چهار سال، اظهار کرد: حدود چهار سال پیش زن و شوهر روستای لیالستان لاهیجان به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند که این موضوع موجب تشویش اذهان عمومی و بار روانی در این شهرستان شده بود و پلیس پس از بررسی صحنه وقوع قتل دستگیری قاتل را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه پس از بازنگری و مطالعه دقیق پرونده، کارآگاهان پلیس نسبت به فردی به نام «ص- ح» فرزند علی که از دوستان نزدیک مقتول بود مظنون شد، افزود: پس از چهار سال مخفیگاه فرد قاتل شناسایی و در یک عملیات ضربتی فرد مجرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه متهم ابتدا منکر هرگونه دخالت در قتل مقتولان شد، گفت: با توجه به شواهد و مستندات فرد دستگیر شده اعتراف کرد و راز قتل را فاش کرد.

وی ادامه داد: قاتل اعتراف کرد که با توجه به ارتباطات نزدیکی با مقتولان و خانواده آنها، خانواده مقتول از ازدواج دخترش با فرد مورد نظر مخالف بود و به همین دلیل نقشه قتل آنها را کشید.

به گفته قاسمی، قاتل اعتراف کرد که به همراه همدستش هنگام طلوع صبح مقتول را از منزلش به بهانه‌ای به سمت باغ متروکه کشاند و در آنجا با وی درگیر شد و با ضربات متعدد چاقو سر از بدنش جدا کرد.

وی اضافه کرد: قاتلان پس از ارتکاب جرم وارد اتاق همسر مقتول شدند و با گذاشتن بالش به‌ صورت مقتوله دست وی را چاقو زده و سرش را به طرز وحشتناکی با چاقو جدا کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان، انگیزه قتل را مخالفت پدر مقتوله با ازدواج دخترش عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا پرونده دیگری تشکیل و قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و تلاش برای دستگیری همدست او ادامه دارد./فارس

Share