قائد رحمتی خبرداد:انهدام باند قاچاق مواد مخدر در استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی گیلان از انهدام باند قاچاق موادمخدر در این استان خبر داد.ابراهیم قائد رحمتی امشب در نشست انتظامی استان در تشریح چگونگی انهدام باند مذکور اظهار کرد: این باند قصد داشتند محموله‌ای از شهرستان کرج به مقصد بندر انزلی را حمل کنند که دستگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی گیلان از انهدام باند قاچاق موادمخدر در اینانهدام باند قاچاق موادمخدر در استان گیلان استان خبر داد.

ابراهیم قائد رحمتی امشب در نشست انتظامی استان در تشریح چگونگی انهدام باند مذکور اظهار کرد: این باند قصد داشتند محموله‌ای از شهرستان کرج به مقصد بندر انزلی را حمل کنند که دستگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی دستگیری باند مذکور را در ۲۴ ساعت گذشته با انجام عملیات‌های جداگانه عنوان کرد و افزود: با دستگیری این باند ۶۶ کیلو انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی گیلان حمل موادمخدر مذکور را با یک دستگاه خودروی هیوندا و چهار سرنشین ذکر کرد و گفت: پس از توقیف این خودرو مقدار ۱۸ کیلوگرم تریاک و ۱۵ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

به گفته وی در بازرسی از منزل متهمان مقدار ۱۰۰ گرم سوخته تریاک، ۱۴ کیلوگرم تریاک، چهار حقه وافور و دو عدد ترازوی توزین کشف شد.

قائد رحمتی با اشاره به دیگر کشفیات موادمخدر تصریح کرد: در بازرسی از منزل یک فروشنده موادمخدر در رشت مقدار ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و فرد متهم دستگیر شد.

وی کشف این مقدار موادمخدر را در راستای اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز عنوان کرد و گفت: یک قاچاقچی هروئین نیز توسط ماموران مبازره با موادمخدر در صومعه‌سرا دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گیلان خاطر نشان کرد: در بازرسی از ساک دستی متهم مذکور مقدار یک کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین و ۱۰۰ گرم مواد شیشه کشف شد.

وی دستگیری دو فروشنده موادمخدر و کشف ۳۴۰ گرم هروئین دیگر از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را از عملکرد پلیس گیلان عنوان کرد و از معرفی تمام متهمان به مقام‌های قضایی استان خبر داد./فارس

Share