در محکومیت توهین به پیامبر

فریاد لبیک یا رسول‌الله(ص)و«من عاشق محمد هستم» در گیلان طنین‌انداز شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به دنبال اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) نمازگزاران گیلانی مانند دیگر شهرهای کشور پس از اقامه نماز جمعه در برابر حرمت‌شکنی سخیفانه نشریه‌ای که با پشتوانه صهیونیست‌ها به اجرای پروژه شکاف بین مسلمانان می‌پردازد تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نمازگزاران گیلانی همگام با مردم مومن و خداجوی سراسر ایران اسلامی، پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

راهپیمایان با شعارهای ˈباز شده هجمه به دلدادگی، توهین به انسان و به آزادگیˈ ،ˈاسلام دین برتر، اسلام جاودانی است پیمبر اعظمش، رهبر آسمانی استˈ خشم و انزجار خود را از این حرکات ننگین نشان دادند.

راهپیمایان با شعارهایی همچون ˈسکونت در برابر اهانت، خیانت است خیانتˈ ، ˈ ای امت محمد بپاخیز بپاخیز ˈ ضمن محکوم کردن این اعمال، بر ضرورت وحدت مسلمانان جهان تاکید کردند.

این راهپیمایی در رشت از میدان مصلی تا میدان فرهنگ برگزار شد. نمازگزاران دیگر شهرهای استان گیلان نیز پس از اقامه نماز جمعه این هفته با برگزاری راهپیمایی، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

/ایرنا

Share