نماینده آستارا از لزوم شفاف سازی منابع مالی نامزدها می گوید:

صندوق صدقات نداریم،هزینه های تبلیغات انتخابات از حقوق خودمان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نعیمی رز گفت:ما از جمله نمایندگانی هستیم که صندوق صدقات نداریم و هزینه های تبلیغاتیمان هم از طریق حقوقی که می گیریم انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی معتقد است که باید منابع مالی نامزدهای انتخاباتی مشخص باشد.
safar-naeimiصفر نعیمی رز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با مشخص کردن منابع مالی نامزدهای انتخاباتی و هزینه های تبلیغاتی آنها موافقت کرد و گفت: باید همه ارکان تبلیغات برای مردم شفاف سازی شود چرا که می تواند اعتماد مردم را به سوی نمایندگان جلب کند. با وجود این تفاسیر متاسفانه تا به امروز در این مورد هیچ حرفی به میان نیامده است.

وی افزود:هزینه های تبلیغاتی بعضی از نمایندگان شهرستان از طریق اسپانسرهای محلی و مردم انجام می شود. در مراکز بزرگ استان ها هم هزینه ها از طریق صاحبان ثروت و کارخانه دار ها تامین می شود . مردم و تمامی کسانی که به نمایندگان کمک مالی می کنند دنبال منفعت و اهداف خود هستند .

نعیمی رز در پایان گفت:ما از جمله نمایندگانی هستیم که صندوق صدقات نداریم و هزینه های تبلیغاتیمان هم از طریق حقوقی که می گیریم انجام می شود./خبرآنلاین

 

Share