صدیقی: مردم قدم زدن ظریف و کری را نمی‌پسندند

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به اقدام اخیر وزیر امور خارجه کشورمان، این رفتار را دور از شأن دیپلماسی جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم این کار شما را نمی‌پسندند. خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به اقدام اخیر وزیر امور خارجه کشورمان، این رفتار […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به اقدام اخیر وزیر امور خارجه کشورمان، این رفتار را دور از شأن دیپلماسی جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم این کار شما را نمی‌پسندند.

خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به اقدام اخیر وزیر امور خارجه کشورمان، این رفتار را دور از شأن دیپلماسی جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم این کار شما را نمی‌پسندند.

۱۳۹۳۰۹۱۴۰۰۰۲۰۲_PhotoAحجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در خطبه دوم نماز با تاکید بر اینکه دولتمردان ما باید دشمن را بشناسند و بدانند با چه کسی طرف هستند و با چه کسی در زیر یک سقف مشغول مذاکره هستند، گفت: شما- دولتمردان با درندگانی که به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند و به مقدس‌ترین مقدسات که پیغمبر اکرم است، اهانت می‌کنند، صحبت می‌کنید.

وی افزود: باید عمل شما نشانه غیرت، عزت انقلابی شما و اقتدار شما باشد. وقتی که اینها به پیغمبر شما اهانت می‌کنند و بعد هم نخست‌وزیر کودک‌کش و «خانه ویران‌کن» نظام جعلی اسرائیل در راهپیمایی این گروه خبیث فریب‌کار همراه می‌شود و در این شرایطی که احساسات یک میلیارد و نیم مسلمان جریحه‌دار شده و همه به صهیونیست بین‌الملل و همراهانشان که دنیای غرب باشد نفرین می‌کنند، در چنین شرایطی سفر به فرانسه بدون هیچ عکس‌العمل متناسب با این اهانت یا با آن حامی که علیرغم این همه کودک‌کشی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را تائید می‌کند چه معنی دارد؟

حجت‌الاسلام صدیقی با یادآوری تماس دائمی طرف اروپایی و آمریکایی با صهیونیست‌ها در ابتدای مذاکرات هسته‌ای و تضمین دادن امنیت رژیم صهیونیستی و جلوگیری از رشد هسته‌ای ایران گفت: آنها در جای جای موارد از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند آنوقت ما در انظار عمومی برویم و با اینها قدم بزنیم؟

وی این عمل را دور از شأن دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی خواند و تاکید کرد: ملت این کار را نمی‌پسندد.

خطیب جمعه تهران مهمترین موضوع  روزهای اخیر را اهانت به اشرف خلائق (رحمه للعالمین) برشمرد و گفت: اگر حقانیت پیامبر ما زیر سؤال برود همه انبیاء زیر سؤال می‌روند. چرا که دلیل قاطع امروز بر معجزات حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) به جز آنچه در قرآن که معجزه نبی مکرم اسلام (ص) و سیره و تعلیمات انسانی و زندگی‌ساز اوست در دست نیست و تنها راه اثبات حقانیت انبیاء گذشته قرآن ما و پیغمبر ما و سیره اوست.

/فارس

Share