رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند

شیرینی مخصوص گیلان «رشته‌خشکار» وارد بازار اسپانیا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه شیرینی رشته‌خشکار وارد بازار اسپانیا شده است، گفت: رشته‌خشکار شیرینی مخصوص گیلان جهانی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه شیرینی رشته‌خشکار وارد بازار اسپانیا شده است، گفت: رشته‌خشکار شیرینی مخصوص گیلان جهانی می‌شود.

reshte khoshkarعلی همتی نوع‌دوست‌گیلانی با اشاره به اینکه کنفرانس مدیریت استراتژیک برند ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه امسال در گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف‌های اقتصادی مبتنی بر مفاد اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری در کنفرانس مذکور دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه دیپلماسی ما در این کنفرانس «گیلکی» و از نوع مهر و محبت است، تصریح کرد:در مدت برگزاری کنفرانس می خواهیم سه روز از سفرای پنج کشور جهان پذیرایی کنیم و گیلان‌گردی را همراه با آنها داشته باشیم و ظرفیت‌های این استان را بشناسانیم.

رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی با تاکید بر اینکه شیرینی رشته‌خشکار مخصوص گیلان باید جهانی شود، گفت: این شیرینی را با برند گیلان وارد بازار اسپانیا کردیم و جهانی شدن آن هدفی است که دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گیلانی‌ها در مدت سه روز سفر سفرا همراه ما هستند، افزود: در این سفر علاوه بر دیپلماسی خارجی، به صورت اختصاصی رایزنی‌های اقتصادی را دنبال می‌کنیم.

همتی نوع‌دوست‌گیلانی استفاده از ظرفیت‌های منابع ملی و بین‌المللی را در توسعه روابط اقتصادی و تجاری بین کشورهای شرکت کننده در کنفرانس مذکور تاثیرگذار دانست.

وی مقابله با ضربه‌پذیری درآمد حاصله از صادرات نفت و گاز را از دیگر اهداف کنفرانس مذکور عنوان کرد و یادآور شد: حضرت آقا در ۲۹ اسفند سال ۹۲ پیش‌بینی کرده بودند که از صادرات نفت ضربه می‌خوریم اما تاکنون اقدام موثری در کشور صورت نگرفت.

رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی شناساندن برندهای محصولات کشاورزی گیلان در این کنفرانس را در راستای تحقق بخش‌هایی از مفاد اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: بازاریابی و پیدا کردن تجار برای پخش محصولات در بازارهای بین‌المللی از اهداف مهم دعوت از سفرای کشورها به ویژه سفیر اسپانیا در این کنفرانس است.

وی انتخاب مشتریان راهبردی را سیاست مهمی دانست که در کنفرانس مذکور دنبال می‌شود.

 «رشته‌خشکار» شیرینی ویژه گیلان است که در ماه مبارک رمضان رواج بیشتری برای مصرف دارد و چرب و بسیار شیرین و مقوی است و با آرد برنج، گردو و پسته کوبیده درست می‌شود و مغازه‌هایی که آن را می‌فروشند در مقابل دیدگان مشتریان اقدام به درست کردن این شیرینی خوشمزه می‌کنند./فارس

Share