شناسایی هویت شهید پس از ۲۶ سال از شهادت و ۹ سال از تدفین +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهید «علی امینی» فرزند «بمانعلی»، متولد اول فرودین سال ۱۳۵۱ استان اصفهان است که از خوراسگان با عضویت بسیجی از لشکر ۱۴ امام حسین(ع) به جبهه‌ اعزام شد. این شهید در ۱۹ تیرماه سال ۱۳۶۷ به عنوان مفقود اعلام شد و در ۵ آبانماه ۱۳۸۴ پیکر مطهرش توسط کمیته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهید «علی امینی» فرزند «بمانعلی»، متولد اول فرودین سال ۱۳۵۱ استان اصفهان است که از خوراسگان با عضویت بسیجی از لشکر ۱۴ امام حسین(ع) به جبهه‌ اعزام شد. این شهید در ۱۹ تیرماه سال ۱۳۶۷ به عنوان مفقود اعلام شد و در ۵ آبانماه ۱۳۸۴ پیکر مطهرش توسط کمیته تفحص جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در جزیره فاو کشف شد.
پیکر مطهر این شهید ۱۶ ساله پس از ۱۷ سال از شهادتش در تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۸۴ طی مراسمی باشکوه و با حضورگسترده مسئولین استان، جامعه دانشگاهی و اقشار مختلف مردم اراک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به عنوان شهید گمنام تشییع و به خاک سپرده شده بود و حالا هویت او بعد از ۲۶ سال از شهادتش و گذشت ۹ سال از تدفینش شناسایی شد. گفتنی پیکر شهید دیگری در سال ۷۸ به عنوان شهید امینی به خانواده ایشان معرفی و در خوراسگان اصفهان دفن شده بود.

Share