استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از سه طرح عمرانی رودسر عنوان کرد:

شرمنده هم استانی های خود هستم که نمی توانم درخواست کاری آنها را بطور کامل پوشش دهم/بهره برداری از پل ماچیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از سه طرح عمرانی در شهرستان رودسر گفت: اشتیاق و تمایل بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری در استان تحسین برانگیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از سه طرح عمرانی در شهرستان رودسر گفت: اشتیاق و تمایل بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری در استان تحسین برانگیز است.رشد چهار برابری حجم پروژه های عمرانی دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته/اشتیاق و تمایل بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه گذاری در استان تحسین برانگیز است

در سومین روز از دهه مبارک فجر سه طرح عمرانی پل ماچیان به رحیم آباد جایگاه سوخت رسانی و سردخانه کشاورزی با ۱۳۰میلیارد ریال هزینه در رودسر به بهره‌برداری رسید

پل ماچیان به رحیم آباد به طول ۱۰۰ متر و عرض ۱۳ متر با ۸۰میلیارد ریال هزینه مهترین پروژه ای بود که امروز با حضور دکتر نجفی به بهره‌برداری رسید. با ساخت این پل مشکل تردد مردم منطقه در زمان بروز سیلاب حل شد.

نماینده عالی دولت  در در مراسم بهره برداری از پل رحیم آباد – ماچیان از توابع شهرستان رودسر در شرق گیلان با اشاره به به بهره برداری از پروژه های عمرانی استان گیلان به عنوان کارگاه تلاش و سازندگی در کشور شناخته می شود و باید این مسیر را ادامه دهیم و بر تلاش خود اضافه کنیم افزود: از بوجود آمدن چنین فضایی در استان بسیار خوشحالم.

وی اضافه کرد: هم اکنون بخش خصوصی کمک کار خوبی برای مسئولان استان در انجام طرح های بزرگ است و از اعتماد آنان به خادمین خود در دولت قدردانی می کنیم.

دکتر نجفی در ادامه از رشد چهار برابری حجم پروژه های عمرانی دهه فجر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و آن را نشان از اهتمام دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه استان در بخش‌های مختلف دانست.

وی افزود:در دهه فجر امسال  ۹۹۳ پروژه و با اعتبار ۲۸۰۰ میلیارد تومان بوده است که این عدد نسبت به سال گذشته رشد ۴ برابری  را داشته است و نکته نوید بخش این رشد حضور ۱۶۰۰میلیارد تومانی بخش خصوصی است که این عامل نشاندهنده اعتماد بخش خصوصی به دولتمردان است.

وی با اشاره به خواسته های مردم از مسوولان تصریح کرد: تلاش می کنیم به خواسته ها و مطالبات مردم بتدریج پاسخ دهیم و ونباید اجازه دهیم انباشته شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با افتتاح طرح های عمرانی امسال در دهه فجر در استان برای بیش از ۱۳هزار نفر شغل ایجاد می شود، آن را کافی ندانست و اضافه کرد: برخی تصمیمات غلط در برخی دوران سبب این مشکلات شده و باید این مشکلات را تحمل کنیم و تا جائیکه مقدور است برای جوانان کار ایجاد کنیم.

وی در ادامه گفت: استان گیلان دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که باید با تلاش همه مسئولین آنها را در مسیر اشتغال زایی فعال کنیم.گیلان در بین استان های کشور دارای جوانان با تحصیلات بالاست که از شغل محروم هستند و من شرمنده هم استانی های خود هستم که درخواست های کاری آنها را نمی توانیم به صورت کامل پوشش دهیم

وی در ادامه به تامین گندم در استان برغم همه فشارها و تحریم ها اشاره و تصریح کرد:  خوشبختانه ذخیره گندم در استان داریم و جای نگرانی نیست.

استاندار همچنین دهه فجر را نشاندهنده مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران دانست و افزود: مردم ایران برای استقلال و آزادگی خود همراه با ولی زمان در این راه گام نهاد و با تمام وجود در این مسیر جانفشانی کردند..

دکتر محمد علی نجفی اظهار کرد :سربلندی و عزت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و همه مسئولین با تمام وجود در راه آنها گام برداریم و این وظیفه سنگین را نحو احسن انجام دهیم.

امیر جانبازی فرماندار رودسر نیز در این مراسم از بهره برداری ۱۵۴پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت:۵۵۵ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

همچنین با حضور استاندار گیلان، نود و چهارمین جایگاه سوخت سی ان جی استان و ششمین جایگاه سی ان جی شهرستان رودسر در شهر کلاچای مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

برای ساخت جایگاه سی ان جی شهر کلاچای که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰متر مربع احداث شده ، بیش از یک و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت سرمایه گذاری شده است.

همچنین با حضور استاندار گیلان سردخانه بالای صفر درجه در روستای قاسم آباد علیا چابکسر به بهره برداری رسید.

این سردخانه با ظرفیت ۲۵۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی بویژه میوه جات ساخته شده و برای احداث آن ۲۵میلیارد ریال هزینه شده است.

Share