امیدها به صعود سپیدرود به لیگ دسته یک افزایش یافت

سپیدرود علی رغم شکست مقابل بهمن شیراز به مرحله بعد صعود کرد+گروه بندی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، از هفته هجدهم لیگ دسته دوم آزادگان فوتبال کشور تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف بهمن شیراز رفت که در پایان این دیدار بانتیجه یک بر صفر به سود تیم شیرازی به پایان رسید.

قرعه کشی لیگ دسته دوم آزادگان مشخص شد/اولین بازی در رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، از هفته هجدهم لیگ دسته دوم آزادگان فوتبال کشور تیم سپیدرود رشت در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف بهمن شیراز رفت که در پایان این دیدار بانتیجه یک بر صفر به سود تیم شیرازی به پایان رسید.سپیدرود بازی را به بهمن شیراز واگذار کرد و در رتبه دوم قرار گرفت

سپیدرود با این باخت در پایان دوره اول لیگ دسته دوم آزادگان در جایگاه دوم جدول قرار گرفت تا به همراه شهرداری زنجان و بهمن شیراز از این گروه راهی مرحله بعد لیگ دسته دوم آزادگان کشور شود.
در این دیدار سپیدرود با ترکیب اشکان توانا، سید هادی موسوی، مازیار حبیبی، محمدرضا الماسخاله ( میثم فردوسی)، میلاد پورمحسن، سامان نورمحمدی، محمدرضا مصلح (مجید جمشیدی)، میعاد یزدانی، محمد جعفری، حسین محبی، فرشاد اسماعیل زاده(عماد میرجوان) به میدان رفت.
حمید رضا یزدانی تک گل این دیدار را برای بهمن شیراز در نیمه دوم بازی به ثمر رساند.

سپیدرود با این شکست با همان ۳۱ امتیاز از ۱۶ بازی در جایگاه دوم گروه چهارم قرار گرفت و به همراه شهرداری زنجان با ۳۲ امتیاز و بهمن شیراز با ۳۱ امتیاز (با تفاضل گل کمتر از سپیدرود) به دور بعد مسابقات صعود کرد.

با توجه به نتایج به دست آمده گروه بندی مرحله دوم به این شکل خواهد بود.

گروه اول:

سپیدرود رشت
آلومینیوم سازی اراک
خیبر لرستان
ایرانجوان خورموج
شهرداری ارومیه
بعثت کرمانشاه

گروه دوم:

استقلال ب تهران
پارس جنوبی جم بوشهر
ابومسلم مشهد
شهرداری زنجان
بهمن شیراز
کاسپین قزوین

 تیم های اول هر گروه مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند و تیم های دوم هر گروه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل یکدیگر صف آرائی خواهند کرد و برنده این تقابل به عنوان تیم سوم راهی لیگ یک فوتبال کشور می شود.

Share