سپیدرود رشت یک – شهدای جویبار یک

سپیدرود سی ثانیه تا جشن صعود به مرحله دوم مسابقات کم آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ دسته دوم آزادگان سپیدرود رشت در مقابل دیدگان بیش از ۲ هزار هوادر رشتی با نتیجه یک بر یک در مقابل شهدای جویبار متوقف شد تا نتواند در چهار هفته تا پایان مسابقات صعود خود را به مرحله دوم قطعی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ دسته دوم آزادگان سپیدرود رشت در مقابل دیدگان بیش از ۲ هزار هوادار رشتی با نتیجه یک بر یک در مقابل شهدای جویبار متوقف شد تا نتواند در چهار هفته تا پایان مسابقات صعود خود را به مرحله دوم قطعی کند.

IMG_5524برای تیم سپیدورد رشت اشکان توانا، محمدرضا الماسخاله، مجتبی اسماعیل زاده (از دقیقه ۸۷ مجید جمشیدی)، مصطفی حاجتی، میعاد یزدانی، میر عماد میرجوان، میثم فردوسی (از دقیقه ۶۹ میلاد پورمحسن)، سامان نورمحمدی ( از دقیقه ۷۴ محمد همرنگ)، جبار دادفر، محمد جعفری و هادی موسوی، به سرمربی گری افشین ناظمی در این مسابقه به میدان رفتند.

همچنین یازده بازیکن شهدای جویبار در این مسابقه محمد سیاهی، سید باقر مطیعی، محسن قاسمی، فردین باباجانی، شعبان اسدی، آیت طبرستانی، امین یعقوبی، محمدرضا خاتون یغما ( از دقیقه ۷۱ کیوان مطهری)، رسول بهرامی( از دقیقه ۹۵ صابر نجفی)، رضا مدانلو ( از دقیقه ۵۷ شهرام فلاح)، کامران فدایی به سرمربی گری شبیر لطفی در زمین مسابقه حاضر شدند.

شرح بازی:

سپیدرود رشت در حالی در فاصله چهار هفته به پایان مرحله نخست لیگ دسته دوم آزادگان در رشت برابر شهدای جویبار قرار گرفت، که پیروزی در این مسابقه می توانست به نوعی گارانتی صعود این تیم به مرحله دوم باشد.

چرا که برنامه بازی های رقبای رودسپید در سه هفته پایانی به نوعی است که خواه نا خواه رقبا به یکدیگر امتیاز خواهند داد و این پسران سرخ پوش شمالی هستند که می توانند با خیال راحت در باد این جنگ های داخلی بخوابند و برنامه آماده سازی دور بعد خود را مرور نمایند.

سپیدرودی ها که توانسته بودند در خانه جویبار در دور رفت میزبانشان را شکست دهند برای این مسابقه هم انتظاری جز پیروزی نداشتند.

نیمه نخست:

مسابقه با فشار ابتدایی سپیدرود در زمین شهدای جویبار آغاز شد. دو ضربه ایستگاهی پی در پی و یک صحنه تک به تک حاصل فشار دقایق ابتدایی بازی برای سپیدرود بود.

اما رفته رفته بازی رو به تعادل رفت و تیم مهمان هم توانست از تک موقعیت های خود استفاده کند و توپ را به داخل زمین سپیدرود بکشاند.

در نهایت این نیمه با همان نتیجه ابتدا بازی خاتمه یافت تا دو تیم برای رسیدن به هدف خود گوش به فرامین مربیان در بین دو نیمه بدهند.

نیمه دوم:

نیمه دوم با جناحل نیمکت نشینان بیش از ده دقیقه متوقف شد تا گرمای بازی و شور و حرارتش کم شود و البته در نهایت با دخالت ماوران انتظامی ختم به خیر شد.

سرمای هوا و احتیاط دو تیم موجب شد تا این نیمه در بیست دقیقه ابتدایی اش فاقد آن جذابیت های مورد انتظار شود و موجب بیشتر با درگیری های میانه میدان و توپ های سرگردان تماشگران سرمای هوا را دو برابر احساس کنند.

اما بیست دقیقه پایانی داستان دیگری داشت این بازی. فشار سپیدرودی ها در نهایت در دقیقه ۹۰ جواب داد تا سپیدرود بازی را تمام شده تلقی کند. اما این پایان کار نبود و در نهایت این جویباری ها بودند تا در واپسین دقیقه این بازی یعنی در دقیقه ۱۰۰ جویبار بتواند گل تسوی را وارد دروازه میزبان کند تا سپیدرود برای قطعی شدن صعودش چشم به بازی های آینده بدوزد.

شرح گل:

سپیدرود ۱-۰ جویبار: سانتر زیبای میلاد پورمحسن از چپ روی سر عماد میرجوان جفت و جور شد تا او با یک ضربه سر فنی و دقیق گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

سپیدرود ۱-۱ جویبار: نفوذ ار جناج چپ بازیکنان جویبار داخل محوطه شش قدم به کامران فدایی رسید تا شوت از زاویه بسته او وارد دروازه سپیدرود شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: ضربه ایستگاهی مصطفی حاجتی از پشت محوطه جریمه به راحتی درون دستهای سیاحی جای گرفت.

دقیقه ۴۲: توپ تک به تک رسول بهرامی با اشکان توانا با خروج به موقع او درون دستان دروازه بان سپیدرود جای گرفت.

اتفاقات ویژه:

۱) در جایگاه ویژه حضور افراد سرشناس و پیشکسوتان چشم نوازی می کرد. این مسابقه را استاد احمد صومی از پیسکوتان فوتبال گیلان و از بنیان گذاران باشگاه سپیدرود، دکتر غلامی مالک باشگاه، الماسخاله ریاست هیات فوتبال گیلان، محمد پورمحسن مدیرعامل سپیدرود،محسن نصر پیشکسوت سپیدرود، افشین چاووشی کاپیتان داماش گیلان از جمله چهره های خاص این روز در ورزشگاه دکتر عضدی رشت بودند.

۲) بازیکن شماره ۴ جویبار (محسن قاسمی) احتمالا به کارتون فوتبالیست بیش از حد علاقه مند است. او با هر پرتاب اوتی که جویبار صاحب میشد، با یک حرکت آکاروباتیک ۱۸۰ درجه ای توپ را به سوی زمین پرتاب می کرد!

۳) بازیکنان و کادر فنی و همراهان تیم جویبار به مانند بازی رفت سعی به جنجال کشیدن بازی داشتند. آنها با ماموران نیروی انتظامی و عوامل برگزاری مسابقه به شدت درگیر شدند که در نهایت با دخالت ماموران نیروی انتظامی و بازداشت چند نفر از تماشاگران همراه تیم جویبار قائله به آرامش رسید.
/سایت باشگاه سیپدرود

Share