تامینی در نشست علنی امروز:

سفر جهانگیری به گیلان اعتراضات بسیاری در پی داشت/ شرمنده برنجکاران هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۵ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای روحانی توجه داشته باشند که سفر جهانگیری به گیلان اعتراضات بسیاری را در پی داشت. این سفر نه تنها فایده‌ای نداشت بلکه خسارت‌هایی نیز به همراه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس انتقاد خود را نسبت به سفر جهانگیری از تریبون مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.tamini_7209 (4)

حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۵ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای روحانی توجه داشته باشند که سفر جهانگیری به گیلان اعتراضات بسیاری را در پی داشت. این سفر نه تنها فایده‌ای نداشت بلکه خسارت‌هایی نیز به همراه داشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد و گفت: انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به نیازهای پرسنل داشته باشید. متاسفانه تاکنون پاسخگوی انتقادات آنها نبودید.

وی همچنین خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: شهرداری گیلان مشکلاتی درخصوص سیل و آبگرفتگی دارد که تاکنون توجه لازم به مشکلات مردم صورت نگرفته است.

لیچائی همچنین درخصوص وضعیت مسکن مهر در حوزه انتخابیه‌اش گفت: نزدیک به ۳ هزار خانوار در مسکن مهر سکونت پیدا کرده‌اند اما از حداقل امکانات بی‌بهره‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت ادامه داد: چند بار به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به وضعیت برنج و برنج‌کاری تذکر داده شد اما توجهی نشده است، ما شرمنده برنجکاران هستیم.

نماینده مردم رشت همچنین به سفر ابتکار اشاره کرد و گفت: متاسفانه سفر ایشان به این منطقه تاثیری بر محیط زیست و آلودگی گیلان نداشت./خانه ملت

 

Share