فرمانده انتظامی شهرستان آستارا

سارق و جاعل حرفه‌ای آستارا دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رحیم مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به دستگیری جاعل حرفه‌ای آستارا اظهار کرد: این فرد جاعل مدارک پزشکی، کارت‌های شناسایی و… بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رحیم مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری جاعل حرفه‌ای آستارا اظهار کرد: این فرد جاعل مدارک پزشکی، کارت‌های شناسایی و… بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت عمل پلیس در دستگیری جاعل فرصت هرگونه جرم دیگر را از او گرفت، تصریح کرد: ماموران گشت خودرویی پاسگاه انتظامی ویرمونی آستارا با هوشیاری خود هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به توقیف خودروی مذکور و بازرسی از آن افزود: در بازرسی از این خودرو لوازم ساخت انواع مهر، تعدادی کپی شناسنامه و کارت ملی، تعدادی قبض کمک‌رسانی به بیماران کلیوی، مهر و علایم دولتی جعلی و… کشف و ضبط شد.

وی متهم را از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت دانست و افزود: متهم دارای سوابق متعددی در این زمینه است و در بازجویی‌های فنی پلیس اعتراف کرد که قصد داشت با استفاده از جعل مدارک از طریق قبض‌های جعلی کمک‌رسانی به بیماران کلیوی و جعل عناوین اقدام به کلاهبرداری از مردم کند.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه شهروندان آستارایی هرگونه موارد را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ۱۳۰ اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: این متهم ۴۳ ساله برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد. وی هوشیاری ماموران انتظامی را موجب نقشه بر آب شدن نقشه‌های متهم سابقه‌دار عنوان کرد و یادآور شد: همکاری مردم با پلیس در برقراری امنیت بیشتر تاثیرگذار است.

Share