استاندار گیلان در افتتاح پروژه های شهرستان شفت عنوان کرد:

روستاییان به تولید توجه ویژه داشته باشند و متکی به یارانه نباشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان از تشکیل کارگروه ویژه گازرسانی در سال مدیریت جهادی در گیلان خبر داد و یادآور شد: تا نیمه نخست سال ۹۵ گازرسانی به تمام روستاهای استان انجام می‌شود و فومن و شفت باید به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور استاندار گیلان ظهر امروز در شفت آبرسانی به ۴ روستا ،گاز رسانی به ۵روستا و یک واحد صنعتی تولید سوله با ۱۲۰میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید .

jpg3177دکتر محمدعلی نجفی  در مراسم بهره برداری از این طرح ها که معاون هماهنگی امور عمرانی، نماینده فومن وشفت ،فرماندار وامام جمعه شفت وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: امروز ملت شریف ایران با گام‌های استوار در بخش‌ دانش فناوری نو، مسایل هسته‌ای حرکت‌های نوینی را آغاز کرده و جزو کشورهای تک رقمی است.

وی به مذاکره تیم هسته‌ای اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای با پشتیبانی ملت ایران و مقتدرانه در راستای اهداف پیش‌بینی شده گام برمی‌دارد.

استاندار گیلان با اشاره به سفارش امام راحل و مقام معظم رهبری در حفظ وحدت و همبستگی در رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی تصریح کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید در پیشبرد اهداف عالیه استان گام‌های اساسی برداشته شده است.

وی بر حضور قوی دولت‌مردان و مدیران اجرایی در صحنه تاکید کرد و گفت: هماهنگی لازم بین مدیران استان وجود دارد و عشق خدمت‌رسانی به مردم در بین مدیران نظام است و مسئولان خود را مدیون مردم می‌دانند

دکترنجفی با بیان اینکه در روستاها باید امکانات فراهم شود، افزود: انتظار می‌رود روستاییان به تولید توجه ویژه داشته باشند و نباید متکی به یارانه باشند و اعتقاد داریم باید به روستاییان کمک و محصولات به صورت تضمینی خریداری و کشاورزی اقتصادی باشد.

وی از تشکیل کارگروه ویژه گازرسانی در سال مدیریت جهادی در گیلان خبر داد و یادآور شد: تا نیمه نخست سال ۹۵ گازرسانی به تمام روستاهای استان انجام می‌شود و فومن و شفت باید به صورت ویژه دیده شود.

استاندار همچنین تعداد پروژه هایی که در این ایام فرخنده در گیلان افتتاح می شود، نسبت به سال گذشته چهار برابر رشد داشته و دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن ها هزینه شده است.

دکتر محمدعلی نجفی همچنین با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به ۴ روستا افزود: بسیار خرسندیم که در روستای مرحوم امیدزاده معلم فداکار شفتی، یکی از پروژه های عمرانی به یاد ایشان نامگذاری شده است.

ashoori3175نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی؛ خدمت به مردم به ویژه روستاییان را دارای اجر فراوان دانست و اظهارداشت: خوشبختانه شاهد کاهش و رفع محرومیت در روستاها هستیم

ناصر عاشوری با انتقاد از برخی جوسازیها علیه دولت بویژه در حوزه سیاست خارجی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت ملت، روند عمران و سازندگی کشور همچنان ادامه دارد و نباید با برخی گفته ها مردم را نگران کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از پیمانکاران و بخش خصوصی برای اجرای پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: در صورت رفع مشکلات این قشر، قطار آبادانی کشور با شتاب بیشتری حرکت می کند.

فرماندار شفت نیز در این مراسم گفت : ۳۰ پروژه عمرانی با ۲۸۳ میلیارد ریال تا پایان دهه مبارک فجر به بهره برداری میرسد .

jpg3178jpg3180  jpg3182 jpg3174

Share