نماینده مردم رشت با اشاره به نامه ارسالی نمایندگان به برادران لاریجانی:

رحیمی توبه کند و اسامی نامزدهای استفاده کننده از پول و رانت منتشر شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی نژاد در حوزه های مختلف روح سرکشی داشت و خود را تابع قانون نمی دانست و همراه تخلفات عدیده ای انجام می داد که این برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بود زیرا رهبر معظم انقلاب همواره فرموده اند که افراد باید تابع قانون باشند.

عدم اطلاع از ارزش فضاها و امکنه تاریخی باعث می شود به طرز سخیفانه ای با آن برخورد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی نژاد در حوزه های مختلف روح سرکشی داشت و خود را تابع قانون نمی دانست و همراه تخلفات عدیده ای انجام می داد که این برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بود زیرا رهبر معظم انقلاب همواره فرموده اند که افراد باید تابع قانون باشند.

jafarzadeG_6747 (2)غلامعلی جعفرزاده اظهار داشت: محمدرضا رحیمی در نامه به احمدی نژاد به یک مورد از هزاران مورد تخلف دولت نهم و دهم اشاره کرده که بر اساس آن ما در نامه ای به روسای قوای مقننه و مجریه تقاضا کردیم اسامی این افراد منتشر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با پول و رانت دولت قبلی به مجلس راه یافته اند، جایی در مجلس نخواهند داشت، باید اسامی این افراد منتشر و با آنان برخورد شود زیرا نمی توانند نماینده واقعی باشند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: این نامزدها و نمایندگانی که با رانت و پول دولت قبلی در انتخابات حضور یافتند، بدهکار دولت قبلی و متخلف هستند و نمی توانند در مجلس جایی داشته باشند. ما خواهان برخورد جدی قوه قضاییه با این ۱۷۰ نامزد و نماینده مجلس هشتم هستیم.

جعفرزاده ادامه داد: رحیمی جهت کم کردن مشکلاتش در آخرت هم توبه کند و هم سایر تخلفات دولت احمدی نژاد را افشا کند.

وی افزود: احمدی نژاد در حوزه های مختلف روح سرکشی داشت و خود را تابع قانون نمی دانست و همراه تخلفات عدیده ای انجام می داد که این برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بود زیرا رهبر معظم انقلاب همواره فرموده اند که افراد باید تابع قانون باشند.

بیش از ۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و ایت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه خواهان انتشار اسامی ۱۷۰ نماینده و نامزدی که با پول به مجلس راه یافتند، شدند.

محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری در دولت دهم در نامه ای به محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق آورده است: برای آگاهی ملت شریف ایران می گویم که همواره در آستانه برگزاری انتخابات مجلس، کمیته هایی برای برنامه ریزی و راهبری امر انتخابات توسط جریانات سیاسی تشکیل می شد در این راستا برای انتخابات مجلس هشتم نیز کمیته ای متشکل از برخی چهره های اصولگرا برگزار و بنا شد از کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور از طریق کمک های غیردولتی پشتیبانی مالی شود.

رحیمی در ادامه این نامه می افزاید: در میان افراد کمک کننده فردی به نام جابر ابدالی که از سوی برخی نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و اجرایی به این جانب معرفی شده بود برای کمک اعلام آمادگی کرد، بنده نیز به واسطه حساسیت و اطمینان خاطر از سالم بودن کمک های نامبرده همچون سایر موارد در خصوص ایشان از طریق حراست دیوان محاسبات از مجاری ذیصلاح در خصوص وی استعلام کردم که پس از اطمینان و پاسخ مثبت که اسناد آن ضمیمه پرونده است برای دریافت کمک از وی اعلام آمادگی کردم و از وی خواست که به کاندیدایی که ما معرفی می کنیم از محل حساب شخصی و چک بانکی خودش کمک کند.

رحیمی در ادامه این نامه بیان کرد: در نهایت نامبرده مجموعا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را به این امر اختصاص داد و البته کلیه اسناد و کپی چک های صادره که به قریب ۱۷۰ نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت شده است در پرونده ثبت و ضبط است و همه آن به مصرف انتخابات رسید. بنابراین کل این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده و عینا به حساب نامزدها پرداخت شده است./ایرنا

 

Share