راهنمایان گردشگری استان از حواشی دوری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:همدلی و همسویی اعضای انجمن با اداره کل موثرترین و کوتاهترین راه برای رسیدن به موفقیت و اهداف مهم گردشگری گیلان می باشد. حمیدرضا آذر پور در مراسم انتخابات انجمن راهنمایان گردشگری گیلان بیان داشت:در میان انجمن های صنفی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:همدلی و همسویی اعضای انجمن با اداره کل موثرترین و کوتاهترین راه برای رسیدن به موفقیت و اهداف مهم گردشگری گیلان می باشد.
حمیدرضا آذر پور در مراسم انتخابات انجمن راهنمایان گردشگری گیلان بیان داشت:در میان انجمن های صنفی، اداره کل انجمن راهنمایان گردشگری از جوانترین و خوشفکرترین اعضا است و باید از این پتانسیل به نحو مطلوب بهره مند شد.
وی بر لزوم ارائه ی برنامه های کاربردی جهت ارتقای سطح گردشگری استان از سوی راهنمایان گردشگری استان و نیز اتحاد و انسجام آنان تاکید کرد.
آذر پور خواستار بروز رسانی اطلاعات توسط عوامل موثر در صنعت گردشگری و نیز دور بودن این جامعه از حواشی شد.
رئیس انجمن راهنمایان گردشگری انتخاب شد
در ادامه این مراسم جواد هادی زاده به عنوان رئیس انجمن راهنمایان گردشگری انتخاب شد.بیش از این حسن محیط این سمت را به عهده داشته است.
انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان گیلان با عضویت بیش از ۲۰۰ راهنمای رسمی گردشگری و تورلیدر عضو کانون راهنمایان گردشگری کشور و فعال در کنفدراسیون جهانی راهنمایان در شهر پراگ در جمهوری چک است.

Share