استاندار گیلان در دیدار خانواده‌های شهدا بیان کرد:

دیدار استاندار گیلان با خانواده‌ی شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان شامگاه چهارشنبه به دیدار خانواده‌های شهدا رفت.دکتر نجفی به مناسبت ایام الله دهه‌ی مبارک فجر به دیدار خانواده‌ی شهیدان سیدمهدی و سیدعلی سیدجوادی و سیدمحمد اسحاقی رفت و ضمن تبرک فرا رسیدن ایام الله دهه‌ی مبارک فجر یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

افتخار ما است که در کنار خانواده‌ی شهدا قرار می‌گیریم/ما نیازمندیم که به خدمت شما بیائیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان شامگاه چهارشنبه به دیدار خانواده‌های شهدا رفت.دکتر نجفی به مناسبت ایام الله دهه‌ی مبارک فجر به دیدار خانواافتخار ما است که در کنار خانواده‌ی شهدا قرار می‌گیریم/ما نیازمندیم که به خدمت شما بیائیمده‌ی شهیدان سیدمهدی و سیدعلی سیدجوادی و سیدمحمد اسحاقی رفت و ضمن تبرک فرا رسیدن ایام الله دهه‌ی مبارک فجر یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

دکتر نجفی در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانواده‌هایشان در نظام اسلامی گفت :افتخار ما است که در کنار خانواده‌ی شهدا قرار می‌گیریم چرا که شما با ایثار و فداکاری‌تان نیازی به ما ندارید بلکه ما نیازمندیم که به خدمت شما بیائیم.

وی با اشاره به اینکه شهید سیدمهدی سیدجوادی به عنوان دانشجوی دکتری از بیرهنگام برای دفاع از کشور تحصیل و زندگی در کشوراروپایی را رها می‌کند و به عنوان نیروی بسیجی به سوی جبهه‌های دوران دفاع مقدس می‌شتابد گفت : امروز ایران اسلامی به پشتوانه‌ی ایثار و فداکاری چنین جوانان برومندی است که آباد و آزاد به خود باوری رسیده است.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : نسل جوان حاضر کشور نیز همچون جوانان گذشته آماده‌ی دفاع از انقلاب هستند و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی برای کشور افتخار می‌آفرینند.

وی همچنین پیروزی انقلاب اسلامی را موجب دگرگونی‌های مادی و معنوی فراوان در کشور دانست و گفت : موج زدن فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی از دستاوردهای انقلاب است.

گفتنی است سیدمهدی سیدجوادی سال ۶۷ در فاو سیدعلی سیدجوادی سال ۶۴ و سیدمحمد سیداسحاقی سال ۶۵ در شلمچه به شهادت رسیدند.

Share