رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان خبر داد:

دو گیلانی پرچم دار ایران در مسابقات فوتبال دستی قهرمان جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : دو ورزشکار گیلانی با درخشش در رقابت های فوتبال رومیز قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، به عضویت تیم ملی فوتبال رومیز درآمدند تا در رقابت های جهانی شرکت کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دو ورزشکار گیلانی با راهیابی به تیم ملی ، در مسابقات فوتبال رومیزی قهرمانی جهان حضور می یابند .

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان در این خصوص گفت : دو ورزشکار گیلانی با درخشش در رقابت های فوتبال رومیز قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، به عضویت تیم ملی فوتبال رومیز درآمدند تا در رقابت های جهانی شرکت کنند .

ˈ fotbal dastiاسماعیل شکری  افزود : براین اساس و در جریان این رقابت ها که در تهران برگزار شد ، ˈ علیرضا علی بخشی ˈ و ˈ حسین کرمی ˈ هر دو از استان گیلان جزء چهار ورزشکار برتر این رشته انتخاب شدند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند .

وی اظهار کرد : این دو ورزشکار شایسته گیلانی به همراه دو ملی پوش دیگر باید از روز ۱۵ اسفند ماه سال جاری در اردوی تیم ملی فوتبال رومیز که در تهران برپا می شود حضور یابند تا با آمادگی کامل در رقابت های جهانی حضور یابند .

رییس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان بیان کرد : رقابت های فوتبال رومیز قهرمانی جهان از فروردین ماه سال آینده با حضور زبده ترین روزشکاران این رشته از سراسر جهان در کشور ایتالیا برگزار می شود .

ˈ شکری ˈ خاطرنشان کرد : رشته زیبا و مفرح فوتبال رومیز زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارد و خوشبختانه استان گیلان در این رشته یکی از قطب های برتر در کشور محسوب می شود .

وی اضافه کرد : پیش از این نیز ، ˈ رضا شهرستانی ˈ از استان گیلان در رقابت های جهانی فوتبال رومیز حضور یافت و نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرده بود ./ایرنا

Share