صحبت های جنجالی آبشک ادامه دارد:

دوست دارم با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،درخشش محمد آبشک هافبک ارزشمند ملوان که از ابتدای نیم فصل دوم در لباس قوی سپید به میدان می رود.

دوست دارم با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،درخشش محمد آبشک هافبک ارزشمند ملوان که از ابتدای نیم فصل دوم در لباس قوی سپید به میدان می رود.دوست دارم با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی کنم

آبشک؛ بازیکن جنگنده و متعصب این روزهای ملوان که در نیم فصل اول در تیم راه‌آهن عضویت داشت در مورد بازی در مقابل باشگاه سابقش، اظهار کرد: بازی شرایط سختی داشت زیرا هر دو تیم برای برد آمده بودند.

وی ضمن تقدیر از هواداران ملوان گفت: از مردم پرشور انزلی ممنونم که قبل و بعد از بازی تیم ملوان و به ویژه من را مورد حمایت خود قرار دادند، این برد هم پاداش خوبی برای آنان بود.

آبشک سرمربی تیمش را کاربلد و توانا دانست و بیان کرد: بازی به بازی شرایط بازیکنان بهتر می‌شود و در هفته های بعدی لیگ، بازی های درخشان تری را از این تیم مشاهده می‌کنید، هواداران حتی فکر سقوط ملوان را نکنند زیرا ملوان تیمی نیست که به این راحتی ها به لیگ یک برود.

وی در مورد گل نزدنش در این دو بازی افزود: معمولا کم گل می‌زنم زیرا سعی دارم تا حد امکان بازی سازی کنم و به مهاجمان برتر تیم کمک کنم.

هافبک ملوان در رابطه با نیمکت نشین شدن یوسف زاده در بازی با پرسپولیس چنین پاسخ داد: ما با هم دوست هستیم و هدفمان تنها نتیجه گرفتن تیم است، در ملوان فرد مهم نیست.

وی در پایان گفت: دوست دارم شرایط مهیا باشد و بین مردم انزلی به فوتبالم ادامه دهم و پیراهن ملوان را بر تن داشته باشم و با پیراهن ملوان هم از فوتبال خداحافظی کنم./انزلی کلاب

Share