رسولی در واکنش به برخی شایعات

دلیلی برای تحریم جلسات شورا وجود ندارد/چیزی مهمتر از رسیدگی به مشکلات نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رسولی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای تحریم جلسات شورای شهر رشت وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ چیز مهمتر از رسیدگی به مشکلات شهر رشت و کار شهروندان نیست و ما اجازه نخواهیم داد که امور مهم شهر روی زمین بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای شهر رشت ضمن تشکر از رسانه ها گفت: عملکرد رسانه های دلسوز استان که همراه و همدل با شورای شهر رشت پرسه انتخاب شهردار را طی کردند، قابل قبول است و جای تقدیر دارد.

rasouli-diyar (2)مهندس رضا رسولی، با بیان اینکه تاکنون دعوتنامه ای برای شرکت در جلسه روز یکشنبه آینده به دست من نرسیده است، افزود: هیات رئیسه شورا باید با توجه به دستور کار، حجم  نامه ها و یا اتفاقی اورژانسی دستور تشکیل جلسه یکشنبه را بدهد که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به شایعه تصمیم گروهی ۹ عضو شورا برای تحریم جلسه یکشنبه آینده شورای شهر رشت اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و مطمئن باشید در صورت تشکیل جلسه، اینجانب و بقیه اعضا در جلسه شرکت خواهیم کرد. چون این جلسه در صورت تشکیل، هیچ فرقی با جلسات دیگر ندارد و در آن هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

رسولی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای تحریم جلسات شورای شهر رشت وجود ندارد، تصریح کرد: هیچ چیز مهمتر از رسیدگی به مشکلات شهر رشت و کار شهروندان نیست و ما اجازه نخواهیم داد که امور مهم شهر روی زمین بماند.

شنیده شده بود که پس از وعده محمود باقری خطیبانی برای افشاگری در جلسه علنی روز یکشنبه آینده شورای شهر رشت،  ۹ عضو موافق ثابت قدم تصمیم دارند در این جلسه حاضر نشوند تا جلسه لغو گردد.

همچنین شنیده شده بود که نیکومنش نودهی تاکنون صورتجلسه انتخاب شهردار را امضا نکرده است، که این خبر نیز توسط یکی از نزدیکان وی تکذیب شد./شمال ما

Share