دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم گیلان برای شرکت در راهپیمایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای از مردم گیلان برای شرکت در راهپیمایی اعتراضی در بعد از نماز جمعه این هفته دعوت بعمل آورد. در این بیانیه آمده است:پروژۀ افراطی و خطرناک صهیونیسم با چاپ کاریکاتورهای موهن از رسول رحمت در نشریه‌ای فرانسوی بهانه‌ای بود تا […]

SONY DSCبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای از مردم گیلان برای شرکت در راهپیمایی اعتراضی در بعد از نماز جمعه این هفته دعوت بعمل آورد.
در این بیانیه آمده است:پروژۀ افراطی و خطرناک صهیونیسم با چاپ کاریکاتورهای موهن از رسول رحمت در نشریه‌ای فرانسوی بهانه‌ای بود تا با اسلام هراسی، موج سرکوب ملل مسلمان را در جهان تدارک نمایند. دولت فرانسه به بهانۀ آزادی بیان اجازۀ هتک حرمت به مقدسات میلیاردها مسلمان را به خود ‌داد و این در حالی است که هیچیک از نویسندگان و طنزپردازان اروپایی بر اساس دستور قضایی این کشور حق ندارند دربارۀ هولوکاست سخن بگویند. دیر زمانی نیست که یکی از نویسندگان طنزپرداز طی نوشته‌ای دربارۀ یکی از فرزندان رئیس جمهور فرانسه مورد مؤاخذه قرار گرفت و نویسنده یادشده به ناچار از سوی نشریه اخراج شد. هتک حرمت به ساحت متبرک رسول گرامی اسلام(ص) از سوی هر کشور، سازمان، نشریه و رسانه‌ای محکوم و موجب جریحه‌دار نمودن قلوب مسلمانان است. اگر کسی به بهانۀ آزادی بیان به باور مسلمانان اهانت نماید با مشت کوبندۀ مسلمانان مواجه خواهد شد. چگونه است که نشریه‌ای با تیراژی محدود، به یکباره میلیونها نسخه چاپ می‌شود تا فضای اختناق علیه مسلمانان را بسته‌تر نمایند؟ آیا حق مسلمانان نیست که در برابر خط قرمز و حفظ ارزش‌های خود علیه سنت‌شکنان واکنش نشان دهند؟ امروز سکوت در برابر حرمت‌شکنی سخیفانه نشریه‌ای که با پشتوانۀ صهیونیسم‌ها به اجرای پروژۀ شکاف بین مسلمانان می‌پردازد، خیانت به قرآن و رسول‌ گرامی اسلام است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت اهانت گستاخانۀ نشریه هتاک فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر رحمت از همۀ عاشقان آن برگزیدۀ پروردگار، دعوت می‌نماید، برای ابراز ارادت به رسول رحمت و اعلام انزجار و نفرت از هتاکان حریم نبوی در تظاهرات روز جمعه سوم بهمن ماه، پس از اقامۀ نماز عبادی سیاسی جمعه حضوری گسترده داشته و این اقدام شنیع را محکوم نمایند.

Share