فرمانده انتظامی گیلان خبر داد :

دستگیری دو کارمند بانک به جرم اختلاس ۳ میلیاد و ۴۴۰ میلیون ریال در رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری دو کارمند بانک با اختلاس ۳ میلیاد و ۴۴۰ میلیون ریال در رودبار خبر داد.

دستگیری دو کارمند بانک با اختلاس 3 میلیاد و 440 میلیون ریال در رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری دو کارمند بانک با اختلاس ۳ میلیاد و ۴۴۰ میلیون ریال در رودبار خبر داد.دستگیری دو کارمند بانک با اختلاس 3 میلیاد و 440 میلیون ریال در رودبار

ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در نشست انتظامی استان چگونگی دستگیری دو کارمند اختلاس‌کننده را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه نماینده حقوقی یکی از بانک‌های رودبار مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب مشتریان شکایت کرده است، تصریح کرد: به همین منظور کارآگاهان پلیس این موضوع را مورد رسیدگی قرار دادند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه پلیس در تحقیقات خود به بررسی سوابق، اسناد و اوراق بانکی دو کارمند این بانک مشکوک شدند، گفت: هر دو نفر کارمند بانک دستگیر شدند.

وی میزان اختلاس را ۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: از مبلغ اختلاس شده، ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال توسط پلیس به حساب مشتریان بازگردانده شده است.

قائدرحمتی با تصریح بر اینکه زوایای پنهان پرونده در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: اکنون این پرونده تا مشخص شدن زوایای پنهان در پلیس آگاهی مفتوح است./فارس

Share