معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان خبر داد:

دستگیری جاعل و کلاهبردار ۷۰۰ میلیون ریالی در شهرستان لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار ۷۰۰ میلیون ریالی در شهرستان لاهیجان دستگیر شد.

دستگیری جاعل و کلاهبردار 700 میلیون ریالی در شهرستان لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار ۷۰۰ میلیون ریالی در شهرستان لاهدستگیری جاعل و کلاهبردار 700 میلیون ریالی در شهرستان لاهیجانیجان دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یک شهروند لاهیجانی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان کارمند عالی رتبه یکی از ادارات دولتی از او و خانواده اش در چندین مرحله در مجموع ۷۰۰ میلیون ریال وجه نقد دریافت کرده، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این فرد با ادعای اینکه می تواند زمینه اشتغال فرزند آن خانواده را فراهم کند، این مبالغ را دریافت کرده، افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی این کلاهبردار حرفه ای شده و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی در ابتدا منکر هرگونه جعل عنوان و انجام کلاهبرداری شد ولی با توجه به دلایل و مستندات پلیس، به هشت فقره کلاهبرداری و جعل اعتراف کرد.

سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه این کلاهبردار ۵۹ ساله به جرم کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس آگاهی استان البرز نیز می باشد، بیان داشت: از خودروی متهم مهرهای جعلی، نامه های بانک، روان نویس هایی با جوهر نامریی، سند مالکیت جعلی و نامه تنظیم شده جعلی و … نیز کشف شده است./ایرنا

Share