فرماندار آستارا با بیان اینکه به انتخابات مجلس فکر می کنم:

در طول روز بارها با بنده تماس می گیرند و خواستار کاندیداتوری بنده در تالش هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شفقی در پاسخ به این سوال که برای انتخابات آینده برنامه ای خواهد داشت یا خیر گفت:«به ورود در انتخابات فکر نمی کردم اما هر چه به آن نزدیکتر می شویم فشارها از سه شهرستان بیشتر و بیشتر می شود، حالا می توانم بگویم به انتخابات فکر می کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس شفقی فرماندار فعلی شرستان آستارا و شهردار سابق تالش، در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: مصوبه جدید وزیر کار ما را برای تصمیم گیری دشوار کرد.

shaf0618_PhotoA شفقی در پاسخ به این سوال که برای انتخابات آینده برنامه ای خواهد داشت یا خیر گفت:«به ورود در انتخابات فکر نمی کردم اما هر چه به آن نزدیکتر می شویم فشارها از سه شهرستان بیشتر و بیشتر می شود، حالا می توانم بگویم به انتخابات فکر می کنم اما مصوبه وزیر کمی تصمیم گرفتن را برایم دشوارتر از گذشته کرده است.»

فرماندار آستارا در ادامه گفت: به نظرم برای کسانی که برای مردم ناشناخته هستند حتی یک سال هم زمان کمی برای فعالیت می تواند باشد، اما برای بنده فکر می کنم فرصت یک سال خیلی زیاد بوده و برای بنده حالت فرسایشی به وجود خواهد آورد.

در طول روز بارها افرادی در سطح سه شهرستان با بنده تماس می گیرند و خواستار کاندیداتوری بنده در تالش هستند، واقعا از لطف این عزیزان سپاسگزارم.

شفقی در پایان و در خصوص این که با توجه به شرایط پیش آمده، در نهایت چه تصمیمی را خواهد گرفت عنوان کرد”در حال حاضر می خواهم تا اول اسفند ماه با دوستان به مشورت بنشینم و پس از آن تصمیم لازم را بگیرم، واقعیت این است که چاره ی دیگری برای این کار نخواهم داشت و باید در این فرصت باقی مانده همه ی جوانب را بسنجم و تصمیم نهایی را اجرا کنم.”

همچنین ایشان به این سوال که احتمال آمدن در انتخابات بیشتر است یا خیر نیز گفت: احتمال کاندیداتوری در انتخابات بالاتر خواهد بود.

شایان ذکر است سیروس شفقی در گذشته و در زمان نمایندگی عسگر اسلام دوست به عنوان شهردار تالش در این شهر حضور داشته و از کاندیداهای نزدیک به بدنه دولت این دوره از انتخابات تالش محسوب می شود.
/ماسال فردا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share