با حکم وزیر کشور:

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ گیلان منصوب شد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران طی حکمی محمدحسین شاهکوئی را به‌ عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ گیلان منصوب کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران طی حکمی محمدحسین شاهکوئی را به‌ عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ گیلان منصوب کرد.

 shahkoei_1714 عبدالرضا رحمانی‌فضلی در این حکم آورده است:

جناب آقای محمدحسین شاهکوئی
سلام علیکم

با استناد بند ۵ مصوبات نود و یکمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و بنا به پیشنهاد استاندار محترم و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان منصوب می‌نمایم.

برگزاری منظم و موثر جلسات شورا و پیگیری مصوبات آن، نظارت بر تشکیل شوراهای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های تابعه، ایجاد همکاری و هماهنگی بین تمام دستگاه‌های عضو شورا به‌منظور اجرای اقدامات موثر در حوزه مقابله با عرضه خصوصاً پاکسازی چهره استان و نقاط آلوده شهرها از معتادین، انجام فعالیت‌های پیشگیرانه با همفکری دانشگاهیان و فرهیختگان استان با رویکرد اجتماعی نمودن امر مبارزه با موادمخدر با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین جامعه، اجرای راهکارهای درمان برای کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی و درمان معتادان و ایجاد زمینه‌های لازم جهت اشتغالزایی آنان، پیگیری جدی مجازات مجرمین مواد مخدر و ضربه زدن به بنیادهای اقتصادی قاچاقچیان، رعایت انضباط اداری و مالی و ارائه گزارش‌های فصلی از جمله مواردی است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش نمایید.

توفیق شما را در راستای انجام ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در محل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) از درگاه پروردگار قادر و متعال خواستارم.

گفتنی است پیش از این علی اکبر پراوزان دبیر شورای همانگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان بوده است.محمدحسین شاهکوئی معاون فرماندار شهرستان بندر انزلی است و هنوز مشخص نیست چه کسی جایگزین او در فرمانداری خواهد شد.

Share